מימין: טיפ פלוטקין מנכ"ל הפועל פ"ת, יעל פרי סמנכ"לית השיווק של קבוצת מבנה, עוזי לוי מנכ"ל קבוצת מבנה, מורן שגב מנכ"ל עמותת אחד/ת משלנו. צילום שלומי מזרחי
מימין: טיפ פלוטקין מנכ"ל הפועל פ"ת, יעל פרי סמנכ"לית השיווק של קבוצת מבנה, עוזי לוי מנכ"ל קבוצת מבנה, מורן שגב מנכ"ל עמותת אחד/ת משלנו. צילום שלומי מזרחי

קבוצת מבנה נדל"ן והפועל מבנה פתח תקוה משיקות קהילת עסקית

זאת לצד שיתוף פעולה חדש של מבנה ושל הפועל עם עמותת 'אחד/אחת משלנו', אשר מסייעת לבני נוער מהפריפריה החברתית. במבנה אמרו: "אנו רואים חשיבות רבה בחיבור לקהילה, מבנה הינה חברה הנטועה בישראליות"

פורסם בתאריך: 12.9.24 16:13

צעד נוסף קדימה: קבוצת מבנה נדל"ן והפועל מבנה פתח תקוה משיקות קהילת עסקית. קבוצת הנדל"ן העסקי המובילה, אשר משמשת כספונסר הראשי של הפועל פתח תקוה, והמועדון, חברו לעמותת 'אחד/אחת משלנו' לקידום בני נוער מהפריפריה החברתית ולשילובם בחברה. מטרת שיתוף הפעולה בין השלוש  הוא לקדם את הפעילות העסקית והפילנטרופית של הארגונים השונים ולגייס כספים לצרכי העמותה ומועדון הכדורגל.

אירוע השקת הקהילה העסקית של חברת מבנה של הפועל מבנה פתח תקווה, צילום שלומי מזרחי

אירוע השקת הקהילה העסקית של חברת מבנה של הפועל מבנה פתח תקווה, צילום שלומי מזרחי

באירוע שהתקיים על גג מגדלי תל אביב, אירחה קבוצת מבנה נדל"ן את קבוצת 'הפועל מבנה פתח תקוה' ועמותת 'אחד/אחת משלנו' למפגש שותפים ראשון לקהילה העסקית שהן מקימות בימים אלה. המפגש נועד להשיק את פלטפורמת הקהילה העסקית ושיתוף הפעולה בין הנוכחים ולקדם גיוס כספים עבור מועדון הכדורגל ופעילויות העמותה. בין הנוכחים באירוע, אותו הנחה מגיש הטלוויזיה אלי אילדיס, היו בכירים במשק הישראלי, לרבות עוזי לוי מנכ"ל מבנה נדל"ן, אילן סיגל מנכ"ל פלאפון ויס ומורן שגב מנכ"ל עמותת 'אחד/אחת משלנו'. עוד נכחו בערב נותני החסות של הפועל מבנה פתח תקוה, השותפים העסקיים של קבוצת מבנה, שחקני הפועל מבנה פתח תקוה, הצוות המקצועי, חברי הנהלת המועדון, חברי הוועד המנהל של עמותת הכחולה ומתנדבי העמותה.

במסגרת הערב, הוצגה פעילותה של עמותת 'אחד/אחת משלנו', אשר חרטה על דגלה לחזק ולהכין בני נוער משכבות חלשות מהפריפריה החברתית ולסייע במתן הזדמנות שווה לתהליך הגיוס לשירות צבאי מלא ומשמעותי תוך מיקוד בתכני העצמה ומנהיגות, והכנתם לחיים הבוגרים. העמותה פועלת להגברת תחושת השייכות של נוער זה למדינת ישראל ולחברה הישראלית.

במהלך הערב התקיים פאנל מיוחד בהשתתפות עוזי לוי, אילן סיגל, מנכ"ל הפועל מבנה פתח תקוה טים פלוטקין, המנהל המקצועי ניר לוין ומאמן הקבוצה עומר פרץ. בסיום הפאנל התקיים גיוס כספים למען חיזוק הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי, וגויסו סכומי כסף משמעותיים אשר יעזרו לקבוצה לצרף שחקנים נוספים, מתוך מטרה לחזור בסיום העונה לליגת העל.

לפני כשנה החלה קבוצת מבנה להעניק חסות למועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה ומאז היא משמשת כנותנת החסות הראשית של המועדון עד לסיום עונת 2025/26. בתקופה האחרונה החל לקרום עור וגידים שיתוף הפעולה בין קבוצת הכדורגל לעמותת 'אחד/אחת משלנו' וזו חיברה בינה לבין קבוצת מבנה.

עוזי לוי מנכ"ל מבנה, צילום שלומי מזרחי

עוזי לוי מנכ"ל מבנה, צילום שלומי מזרחי

מקבוצת מבנה נמסר: "אנו רואים חשיבות רבה בחיבור לקהילה, מבנה הינה חברה הנטועה בישראליות עם פיזור נכסים בכל רחבי הארץ ובמסגרת זו אנו זוכים לפגוש את פסיפס החברה הישראלית. במסגרת החיבור שלנו עם הפועל פתח תקוה חברנו גם לעמותת 'אחד/אחת משלנו' אשר פועלת לחיזוק בני נוער משכבות מוחלשות באוכלוסייה. יחד רקמנו חיבור שמטרתו לבסס את הקשר של השתיים עם הקהילה העסקית על מנת שזו תוכל לתרום הן מניסיונה והן מיכולותיה העסקיות והכלכליות. הפעילות הזו שאנו משיקים היום מבוססת על ערכי החברה ומועדון הכדורגל – שיתוף פעולה, עבודת צוות, הישגיות, תרומה לקהילה ,חתירה מתמדת למצוינות והצלחה תוך יצירת נבחרת אידיאלית. דווקא בימים מורכבים אלה בישראליות אנו מאמינים בחוזקם של אחדות ושילוב כוחות".

מנכ"ל הפועל מבנה פתח תקוה, טים פלוטקין, מסר: "הערב הזה היה יריית פתיחה מרגשת וחשובה לפרויקט שאנחנו שואפים שיקדם את המועדון עוד יותר לעבר המקום בו הוא צריך להיות. עמותת הכחולה, הבעלים של המועדון, חרטה על דגלה את נושא התרומה לקהילה, תחום שהעשייה רק גדלה אצלנו עם השנים, ובכנס הזה היה לנו הכבוד להציג את הפעילויות שלנו בתחום בשנה האחרונה והתכניות להמשך כולל שיתוף הפעולה עם עמותת 'אחד משלנו'. השותפות לדרך עם חברת מבנה, כפי שבאה לידי ביטוי בערב הזה, יחד עם שאר חברי הקהילה העסקית הרחבה והענפה שלנו, מוכיחות שוב את העוצמה של המועדון ושל שיתוף הפעולה הזה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר