מתקרבת לליגה א': הפועל פתח תקוה הפסידה 2:1 לראשון לציון

העונה העגומה של הפועל נמשכה עם תצוגה חלשה נוספת והפסד שני ברציפות לחיים שאבו. סלם השווה לאחר שער של כדורי, אך אבו הכריע את המשחק בתחילת המחצית השניה

פורסם בתאריך: 29.12.20 21:37

בהפועל פתח תקוה קיוו שאפקט החלפת המאמן יביא להם איזשהו מפנה בעונת הבלהות שעוברת עליהם, אך נראה כי גם הגעתו של חיים שאבו לא עוזרת בשלב זה. הכחולים רשמו היום (שלישי) הפסד שני ברציפות, 2:1 ביתי להפועל ראשון לציון ונשארו עמוק במקום ה-14 המוביל למבחנים נגד הירידה לליגה א'.

שאבו פתח בהרכב עם מתן גושה כמגן ימני, שינוי שלא הוכיח את עצמו. בר ירוחם פתח במקום איתי לוי וסיפק משחק חלש נוסף ונפתלי בלאי פתח במקום איציק שולמייסטר המורחק. לאחר פתיחת משחק חלשה של שתי הקבוצות, עלתה ראשון ליתרון בדקה ה-29. כדור רוחב רע של בלאי הוביל להתקפה של הכתומים דרך האגף הימני הפרוץ של הפועל ודן כדורי בעט מדויק לפינה הימנית של עומר כץ, 0:1.

הפועל הצליחה להשוות בדקה ה-43 אחרי התקפה מצוינת. דניאל שוורצבוים העביר כדור להיגור וידאל, שהרים נהדר לאביב סלם, שבנגיעה בעט כדור חזק ומדויק לרשת, 1:1. עם פתיחת המחצית השנייה כמעט הפועל השלימה מהפך, כשצרויה חטף כדור ונעצר אצל השוער, וירוחם החמיץ את הכדור החוזר. בדקה ה-48 טעות נוספת באגף הימני של הפועל הותירה את דוסו אבו מול עומר כץ, הכדור פגע בשוער ונכנס לרשת, 1:2, תוצאת הסיום.

אחרי 17 מחזורים הפועל עם 13 נקודות בלבד, חמש נקודות מחוף מבטחים ונקודה בלבד מהמקום שמוביל לירידה אוטומטית לליגה א'. שאבו, שנראה חסר אונים על הקווים לפרקים רבים של המשחק, יהיה חייב למצוא פתרונות בקרוב, אחרת הפועל פתח תקוה עלולה לעמוד בפני ירידה היסטורית לליגה א'.

הרכב: עומר כץ, מתן גושה (עמית יברבאום, 74), פז בן ארי, צליל נחמיה, נפתלי בלאי, רם לוי, דניאל שוורצבוים (איתי לוי, 58), היגור וידאל, בר ירוחם, אביב סלם (בר נאווי, 87), גל צרויה.

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. פתח תקווה

    ברור שהעמותה לפועל פתח תקווה או אוהדים אלה אין להם ניסיון בכלום הם לא יכולים להחזיק את הקבוצה רק מישהו עשיר כמו יעקב שחר הוא כמו הלונה הם יכולים מסוגלים להחזיק את הקבוצה ולחזור לליגת העל לא אוהדים שום דבר אפסים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר