רס"ן במילואים יותם יצחק פלד ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ן במילואים יותם יצחק פלד ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

כאב גדול: רס"ן במילואים יותם יצחק פלד מראש העין נהרג ברצועת עזה

יותם ז"ל, שנהג להתנדב בארגון המסייע למשפחות שכולות, נהרג מפיצוץ מטען בציר נצרים. יהי זכרו ברוך

פורסם בתאריך: 17.8.24 21:30

אבל כבד: דובר צה"ל התיר הערב לפרסום כי רס"ן (במיל') יותם יצחק פלד ז"ל, תושב ראש העין, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בגדוד 8119 בחיל הלוגיסטיקה, נהרג מפיצוץ מטען בציר נצרים. בן 34 היה בנופלו. יותם ז"ל התנדב בארגון חסד חיים ואמת שמסייע למשפחות שכולות.

מעיריית ראש העין נמסר הערב: "ראש העין וארגון יד לבנים אבלים על נפילתו של תושב העיר רס"ן (מיל׳) יותם יצחק פלד ז"ל, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בחטיבת הלוגיסטיקה שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. פרטים אודות מועד הלוויה וניחום האבלים יפורסמו בהמשך. יהי זכרו ברוך.

ראש העירייה, רז שגיא, מסר: "תושבי ראש העין מרכינים ראש. רס״ן (מיל') יותם יצחק פלד, בן 34, מנווה אפק, מפקד פלוגת סיוע מנהלתית בחטיבה 16 מחיל הלוגיסטיקה, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. יהי זכרו ברוך. על סידורי ההלוויה וניחום האבלים נפרסם בנפרד. ושוב הלב נשבר, מרכין ראש ומחבק את המשפחה.

השר ניר ברקת כתב: "משתתף בצערה הגדול של משפחת פלד על נפילתו של יקיריהם רס״ן במיל’ יותם יצחק פלד ז״ל, יותם היה לוחם אמיץ שהקדיש את חייו למען מדינת ישראל כשהוא תמיד עמד בחזית, מוכן להילחם ולהגן על המדינה שכל כך חשובה לו מתוך מחויבות עמוקה להבטיח את קיומנו כאן. ליבי עם המשפחה בשעה קשה זו. יהי זכרו ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר