הריסת הבניינים הוותיקים בפרויקט השקד (צילום ענב נדל"ן) והדמיית הבניינים החדשים (viewpoint(
הריסת הבניינים הוותיקים בפרויקט השקד (צילום ענב נדל"ן) והדמיית הבניינים החדשים (viewpoint)

306 דירות חדשות בשני מגדלים: החלה הקמת פרויקט השקד

בתחילת השבוע הרסו ענב ואשדר מקבוצת אשטרום ארבעה בניינים ותיקים בקרית אונו, במקומם ייבנו שני מגדלים. נציגת הדיירים: "לעמוד מול הטרקטורים שהורסים את בתינו הישנים זו סגירת מעגל"

פורסם בתאריך: 11.9.24 11:25

החלה הקמת פרויקט השקד בקרית אונו: החברות ענב ואשדר מקבוצת אשטרום, הרסו 104 דירות ותיקות וייבנו במקומן 306 דירות חדשות.
נציגת הדיירים אמרה: "זה שנים שאנחנו מחכים שיהפכו את שכונת הרכבת הישנה שלנו למודרנית וכעת הגענו לרגע המיוחל. במהלך המלחמה חווינו אזעקות וטילים עפו לנו מעל הראש והצורך בממ״ד לעולם לא היה גדול יותר עבורנו".

הריסת הבניינים הוותיקים בפרויקט השקד, צילום ענב נדל"ן

הריסת הבניינים הוותיקים בפרויקט השקד, צילום ענב נדל"ן

בתחילת השבוע הרסו החברות ארבעה בניינים בהם היו 104 דירות ותיקות, אשר נבנו בשנות השישים של המאה הקודמת במתחם השקד בקריית אונו. במקומן יוקמו 306 דירות חדשות בשני מגדלים בני 17 ו-24 קומות, במסגרת תכנית פינוי בינוי. 195 מהדירות יוקמו במתחם המרכזי ו-110 דירות נוספות ייבנו על קרקע משלימה בשכונת הפרדס בעיר. אכלוס הבניינים ברחבת השקד צפוי להיות במהלך שנת 2028 והבנק המלווה של הפרויקט הוא בנק הפועלים.

הדמיית פרויקט השקד viewpoint

הדמיית פרויקט השקד viewpoint

בין הדירות שיוצעו למכירה בפרויקט, דירות 3, 4, מיני פנטהאוזים 5, 6 חדרים עם מרפסות גדולות, דופלקסים, דופלקס גן ופנטהאוזים. מתחם השקד ממוקם בקריית אונו הוותיקה, בחלקה הצפון מערבי של קריית אונו, בקרבה לכביש 471 שמאפשר נגישות טובה לכביש 6 ולכביש 4.

 

 

 

סיון לובל, נציגת הדיירים, אמרה: "בתור נציגת הדיירים אני אומרת בשם כולם שאנו מאושרים שהפרויקט סוף סוף יוצא לפועל. זה שנים רבות שאנו מחכים שיהפכו את שכונת הרכבת הישנה שלנו, שכונה שנבנתה לפני 50 שנה, למודרנית, בטוחה ומתקדמת וכעת הגענו לרגע המיוחל. אנו נמצאים בתקופת מלחמה, תקופה בה היו אזעקות וטילים עפו לנו מעל הראש והצורך בממ"ד לעולם לא היה גדול יותר עבורנו. כעת עם תחילת העבודות אנו מתרגשים שבעוד שנים ספורות נוכל להיכנס לדירה חדשה ובטוחה יותר. התהליך היה ארוך וקשה אבל החברות ענב נדל"ן ואשדר נתנו לנו את הביטחון שהם עושים הכל על מנת שהפרויקט ייצא לפועל. אכן לעמוד מול הטרקטורים שהורסים את בתינו הישנים היה רגע של סגירת מעגל עבורנו".

אפי כץ, מנכ"ל ובעלים של ענב, מסר: "קבוצת ענב ממשיכה להוביל את תנופת ההתחדשות העירונית בקרית אונו. ענב מקדמת יחד עם חברת אשדר את פרויקט השקד ונרגשת לבשר על הריסת המבנים הישנים כצעד ראשון לקראת הקמת שני מגדלים, אשר יספקו חוויית מגורים יוקרתית בסביבה עירונית ייחודית בלב קרית אונו הוותיקה. אנו מודים לראש העיר ולגורמים המקצועיים בעירייה, ובמיוחד לדיירי הפרויקט על האמון והשותפות ארוכת השנים ועל בחירתם בקבוצת ענב כשותפה לתהליך ההתחדשות".

עדית פרידמן, סמנכ"לית שיווק ומכירות באשדר מקבוצת אשטרום: "קריית אונו מושכת אליה ביקושים מצד משפחות צעירות ומשפרי דיור מכל רחבי הארץ. מדובר בפרויקט מגורים ייחודי שמאפשר מגורים בדירות בסטנדרט גבוה ובסביבה עירונית ייחודית. ההתפתחות של העיר בשנים האחרונות, מאפשרת לנו להציע דירות במחירים אטרקטיביים במרכז הארץ".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר