ענב 360, הדמיה ענב נדל"ן
ענב 360, הדמיה ענב נדל"ן

14 בניינים, 1068 דירות, ענב נדל"ן בונה את השכונה החדשה בכפר סבא, ענב 360

המגה פרויקט ענב "360" בכפר סבא בשיאו, כאשר מעל ל- 60% מהדירות בשלב הראשון כבר נמכרו והחברה נערכת לקראת יציאה לשלב הבא

פורסם בתאריך: 13.8.24 18:29

בניית השכונה היוקרתית הבאה של כפר סבא, 'ענב 360', השכונה שכולם כבר מחכים לה, ממשיכה לקרום עור וגידים. בימים אלה נמצאים בשלבי בנייה מתקדמים שני המגדלים הראשונים. האכלוס מתוכנן באוגוסט 2026 ולמעלה מ-60 אחוז מהדירות בבניינים אלו כבר נמכרו. "מדובר באחד מהפרויקטים הייחודים והאיכותיים שהעיר כפר סבא ידעה, פרויקט אשר יהפוך את השכונה לאחת מהשכונות המובילות והמבוקשות בכפר סבא והסביבה", מציין אפי כץ, מנכ"ל ענב נדלן".

עוד הוא מוסיף: "אנחנו לוקחים את אחת השכונות הוותיקות והאיכותיות בעיר, שכונה עם מרקם ייחודי והופכים אותה לשכונה איכותיות יותר, חדשה ומתקדמת. שכונה עם מבני ציבור, שטחים פתוחים, שכונה עם אופי מיוחד, ארכיטקטורה מודרנית וכל המעטפת. שכונת 'ענב 360', היא שכונה שמושכת אליה קהל צעיר ואיכותי מכל רחבי המרכז והשרון. אפשר לומר שאנחנו מביאים את האדריכלות וההבנה המוצרית ההוליסטית של חיים במגדל שרואים בעיקר בפרויקטים בתל אביב, בפעם הראשונה לכפר סבא".

ענב 360 קרדיט הדמיה ענב נדל"ן

ענב 360 קרדיט הדמיה ענב נדל"ן

בפרויקט "ענב 360", המוקם במסלול ייחודי של בינוי-פינוי- בינוי, ייבנו 14 בניינים חדשים בני 9-28 קומות, שיכללו 1,068 יחידות דיור, לעומת 294 יחידות דיור בבניינים שנהרסים. הפרויקט כולל הקמת פארק מרווח, מרכז מסחרי ברחוב ויצמן, מסלול אופניים, חדרי כושר, חדרי עבודה ולובי מפואר, לצד תכנון מדויק ומרחב בין הבניינים, אשר מאפשרים פרטיות ומעניקים תחושה של נוף מכל הזוויות. בפרויקט 'ענב 360', שמים דגש על השטחים הירוקים, בדגש על שמירת העצים הוותיקים של השכונה.

כאמור, כבר בימים אלה, נמצא הפרויקט בעיצומה של בניית שני המגדלים הראשונים והחברה מתקדמת לקראת בניית שני המגדלים הבאים. "הפרויקט כולו אמור להימשך בין שמונה לעשר שנים, כשבכל אמצע שלב של בניית שני בניינים, אנחנו מתחילים לבנות את השלב הבא של הפרויקט", מסביר כץ.

פרויקט 'ענב 360', ממוקם בלב העיר כפר סבא ומעניק מצד אחד נגישות בתוך העיר ומצד שני נגישות החוצה לעורקים הראשיים. פרויקט 'ענב 360', ממוקם, כ- 300 מטר מתחנת הרכבת, סמוך לפארק כפר סבא החדש ולקניון G ובעתיד אמור לעבור במקום גם המטרו. בנוסף, בזכות מיקומו האטרקטיבי, הפרויקט יעניק לדיירים נגישות לכל הטוב שיש לכפר סבא להציע, החל מחינוך איכותי, עם גני ילדים ובתי ספר יסודיים, ובעתיד חטיבה ותיכון. זאת לצד תנועות נוער, מרכזי בילוי ותעסוקה והרבה ירוק בעיניים. "אנחנו בונים את השכונה החדשה עם האופי של כבר סבא, אדריכלות מודרנית ועם כל הפסילטיז. אחד הדברים הייחודים למתחם, זו השדרה הירוקה שתעבור מרחוב רובין ועד וייצמן, בין הבניינים בתוך גן ציבורי", מסביר ערן פרי סמנכל הנדסה בחברת ענב נדל"ן. "בנוסף ייבנו במתחם מבני ציבור עירוניים, ייתנו שירותים לתושבים ואת כל המעטפת שהתושבים יצטרכו והכל במרחק הליכה קצר בתוך השכונה ובמיקום הטוב שיש".

ענב 360 קרדיט הדמיה ענב נדל"ן

ענב 360 קרדיט הדמיה ענב נדל"ן

מפרט הדירות איכותי מאוד וכולל מרפסות גדולות עם תאורה טבעית, מיזוג מרכזי כולל הנמכות, ריצופים עם אופציה לפרקט בחדר השינה, כלים סניטרים שניתן לבחור מתוך שש דוגמאות וצבעים, מטבחים ברמה גבוהה עם מספר אופציות בחירה, בית חכם, תריסי גלילה ועוד. זאת לצד ארבע מעליות בכל בניין, מתוכן מעלית מסע אחת, חדר כושר מאובזר, חדר דיירים, ומתחם עבודה ייחודי אותו הוחלט לבנות בעקבות ההבנה שמאז הקורונה אנשים רבים מעדיפם לעבוד מהבית.

"בימים אלה יש לנו מבצע של תנאי מימון והלוואת יזם", מציין שבתאי פיצ'ון – מנהל המכירות של הפרויקט. עוד הוא מדגיש שאחד הדברים הייחודים לחברת ענב, זה הקשר עם הדיירים, שמקבלים מעטפת שלמה שכוללת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה שמלווים אותם לאורך כל התהליך, מרגע החתימה ועד קבלת המפתח ואף לאחריו.

# # #
חברת ענב ניצבת בחוד החנית הנדל"נית במדינת ישראל ומדורגת זו השנה השביעית ברציפות בראש טבלת דירוג החברות המובילות של תחום התחדשות העירונית בישראל על פי דירוג מרכז הנדלן ומדל"ן. החברה מקדמת בימים אלה למעלה מ־30 פרויקטים של התחדשות עירונית באזורים הנחשקים והמבוקשים ברחבי ישראל (פריים לוקיישן). זאת תוך התמחות מיוחדת בפרויקטים גדולים ומורכבים של פינוי־בינוי. חברת ענב מביאה לשינוי הסביבה האורבנית, בזכות היקפי הפרויקטים, המאפשרים בניית מתחמים שלמים והפיכת השכונות הישנות לשכונות חדשות, איכותיות, עם מרקם חברתי ואיכותי. החברה מובילה עשרות פרויקטים מגוונים הכוללים מלבד מגורים, גם מסחר, תעסוקה ומלונאות.

ליצירת קשר ולפרטים נוספים:

טלפון *8969

אתר הפרויקט enav360.co.il

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר