Depositphotos_40988035_voddol-בנייה
Depositphotos_40988035_voddol-בנייה

67 אחוז חתמו: יוצא לדרך פרויקט התחדשות בפתח תקווה. המספרים של היזם בפנים

חברת אב-גד עדכנה כי חתמה על הסכם לביצוע פרויקט הריסה ובנייה ברחוב בן יהודה 45. וגם: ההכנסות וההוצאות

פורסם בתאריך: 25.6.24 07:59

יוצא לדרך פרויקט התחדשות עירונית נוסף בפתח תקווה, ברחוב בן יהודה 45. את הפרויקט מובילה חברת אב-גד שהודיעה על מעבר לסף החתימות הנדרש בפרויקט, אשר צפוי לכלול כ-27 יחידות דיור, מתוכן 18 לשיווק על ידי החברה. מהחברה נמסר כי היקף ההכנסות הצפוי של הפרויקט הינו כ 37.5 מיליון שקלים (לא כולל מע"מ) והיקף ההוצאות הישירות הצפויות של החברה הינו כ-29.6 מיליון שקלים (לא כולל מע"מ).

עורך דין ראם רצון מנכ"ל אב גד צילום יחצ

עורך דין ראם רצון מנכ"ל אב גד צילום יחצ

עו"ד ראם רצון, מנכ"ל אב-גד, אמר: "אנו שמחים על הבעת האמון בחברה והזכות בבחירת החברה לביצוע פרויקט התחדשות עירונית נוסף של הריסה ובניה ולהרחיב את פעילותנו בעיר פתח תקווה, אנו בטוחים כי הפרויקט ישפר את איכות החיים של תושבי המקום, חזות השכונה כמו גם יתרום להמשך פיתוחה האיכותי בטווח הארוך".

 

החברה עדכנה כאמור על התקשרות בהסכם לביצוע פרויקט ההריסה ובנייה ברחוב בן יהודה 45 עם כ- 67% מבעלי הזכויות בקרקע, מעבר לסף החתימות הנדרש. במסגרת הפרויקט, ייהרס המבנה הקיים בן 3 קומות על עמודים שבהם 9 דירות, ובמקומו יוקם מבנה מגורים חדש בן 9 קומות מעל קומת קרקע וכן 2 קומות מרתפים אשר תשמשנה לצורכי חניות ו/או מחסנים ו/או מתקנים טכניים. הבניין החדש יכלול 27 דירות, מתוכן 9 השייכות לבעלי הזכויות בקרקע ו- 18 יח"ד לשיווק בשוק החופשי.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר