פיצוץ רכב ברחוב דגל ראובן, צילום אלן מלכה, באדיבות כבאות והצלה
פיצוץ רכב ברחוב דגל ראובן, צילום אלן מלכה, באדיבות כבאות והצלה

פיצוץ עז הרעיד הלילה את פתח תקווה: "זה היה מפחיד, חשבנו שמדובר בטיל או כטב"מ" | צפו בזירה

הפיצוץ אירע בערך בשעה 02:00 בלילה, כתוצאה ממטען שהוצמד לרכב. תושבים: "רק זה היה חסר לנו בתקופה כזו"

פורסם בתאריך: 20.10.24 08:20

פיצוץ עז הרעיד הלילה את פתח תקווה, כתוצאה ממטען שהוצמד לרכב ברחוב דגל ראובן. הרכב נשרף כליל, לוחמי אש מנעו את התפשטות האש לרכבים או בניינים סמוכים.

תושבים רבים התעוררו בבהלה כתוצאה מהפיצוץ שאירע קצת לאחר השעה 02:00 בלילה. אחד התושבים סיפר: "קפצנו מהמיטה בבהלה, זה היה פיצוץ אדיר. היינו בטוחים שמדובר בנפילת טיל ללא אזעקה או פיצוץ של כטב"מ. בהמשך הבנו שמדובר במטען שהוצמד לרכב. רק זה חסר לנו בתקופה כזו מתוחה ונפיצה".

מהמשטרה נמסר כי שוטרי תחנת פתח תקווה פתחו הלילה בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ שנשמע סמוך לרכב בעיר, כאשר בתום סריקות אותרו שריד מטען, ללא נפגעים.

 

עוד נמסר כי חבלן המשטרה הגיע למקום ובחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור. בתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז נמסר: לוחמי האש של תחנת פתח תקווה פעלו הלילה בשריפת רכב בפתח תקווה ברחוב דגל ראובן, לוחמי האש ביצעו פעולות כיבוי וסריקה ברכב.

מארגון הצלה נמסר כי "חובשי מד"א – 'הצלה פתח תקווה' הוזעקו במהלך הלילה לרחוב דגל ראובן פינת צה"ל עקב דיווח על רכב בוער לאחר פיצוץ.  החובשים יחד עם פראמדיקים של מד"א איבטחו את פעולות לוחמי האש וחבלני המשטרה, ולאחר כיבוי הדליקה לא אותרו נפגעים ברכב".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר