עידן שתיוי ז"ל משמאל, מימין אלי שתיוי חושף את הכוכב הצהוב, צילום פרטי, צילום דוברות העירייה
עידן שתיוי ז"ל משמאל, מימין אלי שתיוי חושף את הכוכב הצהוב, צילום פרטי, צילום דוברות העירייה

בעיתוי מצמרר: מטה המשפחות הודיע כי עידן שתיוי שנחטף מהנובה, נרצח על ידי החמאס

רק לפני מספר ימים, בטקס חניכת שדרת הכוכבים, חשף אביו של עידן, אלי שתיוי, את הכוכב הצהוב ואמר: "נעשה כל דבר ונלך בכל דרך עד שיחזרו כל החטופים והחטופות"

פורסם בתאריך: 7.10.24 08:57

כאב גדול: מטה המשפחות הודיע הבוקר כי עידן שתיוי מפתח תקווה, שנחטף ב-7.10 ממסיבת הנובה, נרצח על ידי החמאס. זו ההודעה: "מטה משפחות החטופים מרכין ראש על הירצחו של עידן שתיוי. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת שתיוי. עידן שתיוי (28) אהב טבע, צילום וחיות. עידן היה מחובר מאוד לכלבים ובעלי חיים והיה אמור להתחיל את שנתו השנייה בלימודי קיימות וממשל באוניברסיטת רייכמן. עידן תמיד חשב על הזולת והקריב מעצמו למען האחר.

"ב-7.10 עידן הגיע לפנות בוקר לפסטיבל הנובה כדי לתעד את חבריו שניגנו והעבירו סדנאות, אך לא הספיק להיכנס. כשהחלה המתקפה סייע עידן לבחור ובחורה שאותם פגש לראשונה ביציאה לאתר להימלט, בחירה שלבסוף הובילה לחטיפתו. עידן הותיר אחריו את הוריו אלי ודלית, 3 אחים ואת בת זוגו סתיו.
גופתו של עידן עדיין מוחזקת בשבי החמאס".

במשך שלושה חודשים הוגדר עידן כנעדר, בהמשך הודיע צה"ל כי הוא חטוף ומוחזק ברצועת עזה. היום התבשרה משפחתו את הבשורה הקשה מכל, כי הוא נרצח. גופתו מוחזקת בעזה.

ראש העירייה רמי, גרינברג: "ברוך דיין האמת. בצער רב ובכאב עצום, התבשרנו על הירצחו של תושב פתח תקווה , עידן שתיוי, על ידי חמאס בבוקר שמחת תורה התשפ"ד 7.10.2023. גופתו נחטפה ומוחזקת בעזה. עד כה כולנו התפללנו שעידן בן החיים ויחזור לחייק משפחתו…לצערנו הבשורה המרה מנפצת את התקווה הזו. עידן כמו תושבת העיר עינבר היימן שגם נרצחה וגופתה עדיין בעזה. מקווים להביאם לקבורה ראויה בקרוב. וזה המקום להזכיר גם את דניאלה גלבוע תושבת העיר שחייה וחטופה כבר מעל שנה בשבי החמאס בעזה – שב"ה תשוב אלינו במהרה יחד עם כל החטופים והחטופות".

רק לפני מספר ימים, בטקס חניכת שדרת הכוכבים של פתח תקווה בכניסה להיכל התרבות, חשף אביו של עידן, אלי שתיוי, את הכוכב הצהוב "עד שכולם יחזרו", כמחווה לחטופים.

אלי שתיוי אמר בטקס: "במשא ומתן או בלחץ צבאי, נעשה כל דבר ונלך בכל דרך עד שיחזרו כל החטופים והחטופות לבתיהם. הקושי הוא רב אבל אני חזק. תקוותי ותפילתי שעידן שלי יהיה איתי סביב שולחן החג בראש השנה, ישוב הביתה ואיתו כל החטופים. אנחנו בדרך לשם בעזרת השם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר