רס"ל ניר חדד ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ל ניר חדד ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

הלב כואב: ארבעה חודשים אחרי שנפצע ברצועת עזה, מת רס"ל ניר חדד ז"ל מפצעיו

ניר ז"ל, לוחם שריון, נפצע בחודש יוני בצפון רצועת עזה. גרינברג: "אובדן קשה נוסף של גיבור, בן עירנו, שהקריב את חייו למעננו ולמען ביטחון ישראל"

פורסם בתאריך: 6.10.24 16:57

אבל כבד: כארבעה חודשים לאחר שנפצע קשה ברצועת עזה, מת מפצעיו תושב פתח תקווה, רס"ל במילואים ניר חדד ז"ל. חדד ז"ל היה בן 28 במותו. הוא שירת כלוחם בגדוד חש"ן 129, חטיבה 8, הוא נפצע באורח קשה ב-15.6 בקרב בצפון רצועת עזה. נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה בתאריך 15.6.2024 בקרב בצפון רצועת עזה, כאשר טנק בו היה עלה על מטען.

ניר חדד ז"ל יובא למנוחות היום, יום ראשון, ד' בתשרי התשפ"ה, 6 באוקטובר 2024, בשעה 18:30 בבית העלמין הצבאי סגולה בפתח תקווה.

מודעת האבל, רס"ל ניר חדד ז"ל

מודעת האבל, רס"ל ניר חדד ז"ל

ראש העירייה, רמי גרינברג, מסר: "בצער רב התבשרנו על נפילתו של תושב העיר, הלוחם הגיבור ניר דוד חדד ז"ל, אשר נפצע בקרב בציר נצרים ונפטר מפצעיו לאחר שנאבק על חייו במשך ארבעה חודשים. אובדן קשה נוסף של גיבור, בן עירנו, שהקריב את חייו למעננו ולמען ביטחון ישראל. אנו תקווה שנהיה ראויים לאובדן של ניר ושל הגיבורים הרבים שחרפו את נפשם בכל החזיתות. אנו משתתפים בצערה הכבד של משפחת חדד, החברים בישיבת עתניאל והמכרים הרבים. נלווה ונתמוך במשפחה בכל שיידרש. הלוויה תתקיים היום (6.10) בשעה 18:30 בבית העלמין הצבאי בסגולה. הציבור מוזמן ללוות את הגיבור ניר דוד בדרכו האחרונה. יהי זכרו ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

בנוסף נמסר כי שלושה לוחמים נפצעו היום בקרב בצפון רצועת עזה – קצין לוחם מגדוד שקד (424) מחטיבת גבעתי, ושני לוחמים מגדוד 932, חטיבת הנח"ל. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחותיהם עודכנו.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר