יירוט בשמי חיפה, צילום איחוד הצלה
יירוט בשמי חיפה, צילום איחוד הצלה

בעקבות הירי הנרחב לעבר הצפון: זו הודעת עיריית פתח תקווה

הירי לצפון התעצם והתרחב הלילה לאזורים נוספים. ראש העירייה, רמי גרינברג, הודיע כי בפתח תקווה אין בשלב זה שינוי בהנחיות. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 22.9.24 08:28

מאות רקטות נורו אתמול והלילה לעבר הצפון כאשר הירי התרחב גם לעבר עמק יזרעאל. בימים האחרונים שהיו סוערים במיוחד פגע ישראל אנושות בחיזבאללה עם פיצוצי מאות ביפרים במבצע מיוחד. אתמול חוסלו בדאחייה בביירות ראש מערך המבצעים של חיזבאללה, איברהים עקיל, כמו גם בכירים בכוח רדואן.

בעקבות ההתפתחויות מסר אתמול בערב (מוצאי שבת), ראש העירייה, רמי גרינברג: "תושבות ותושבים יקרים, לאור ההתפתחויות האחרונות ושינוי ההנחיות מחיפה וצפונה אנו מבקשים לעדכן כי בפתח תקווה אין שינוי בהנחיות, הלימודים יתקיימו כרגיל ושגרת החיים נמשכת כסדרה. אנו שבים ומזכירים כי בעת הישמע אזעקה יש להגיע למרחב המוגן תוך דקה וחצי ולהישאר בו עשר דקות. הקפידו על הנחיות פיקוד העורף אלו הן הנחיות מצילות חיים.
▪️לרשותכם חוברת חירום עם כל המידע הרלוונטי https://bit.ly/3YntTza
אנו נמצאים בקשר שוטף עם פיקוד העורף ונעדכן בהתפתחויות השונות.
▪️המקלטים הציבוריים פתוחים https://bit.ly/3uaoo9K

הבוקר נמסר בנוגע ללימודים במוסדות החינוך: בהמשך להערכות המצב והלחימה המתמשכת, נבקש לחדד את הנהלים במידה ונשמעת אזעקה במהלך יום הלימודים:
🔸עם שמיעת האזעקה יש להגיע למרחב הכי מוגן שיש, תוך דקה וחצי. משך האזעקה הוא כמשך הזמן העומד לרשותכם להגיע למרחב המוגן. יש לשהות במרחב המוגן עשר דקות.
🔸בתום האזעקה יישארו התלמידים בבית הספר / בגן / בפעוטון – בכדי למנוע מצב של יציאה המונית ממוסדות החינוך העלולה לגרום למצב מסוכן אף יותר במידה ותשמע שוב אזעקה.
🔸במידה ונשמעת אזעקה במהלך יום הלימודים, אנו מבקשים מההורים לא להגיע למוסדות החינוך ולסכן את חייהם במהלך ההגעה וההמתנה לילדם.
🔸הנחייה לגבי שחרור תלמידים ממסגרות החינוך תצא בצורה מסודרת ובהתאם להערכת המצב בזמן אמת.
🔸מוסדות החינוך העירוניים ממוגנים ומהווים מרחב בטוח, ואנו ממשיכים בפריסת המיגוניות והממ"דים במוסדות הוותיקים.
❗️עיריית פתח תקווה ערה להתרחשויות ומקיימת באופן סדיר הערכות מצב, נמשיך ונעדכן בכל עת.
❗️במידה ותהיה החמרת מצב יצאו הנחיות מעודכנות מפיקוד העורף ומראש העיר בזמן אמת.

ממד"א נמסר הבוקר כי נכון לשעה 07:40, החל מהשעה 01:00 הלילה ועד לשעה זו, לאחר הירי לעבר צפון הארץ, צוותי מגן דוד אדום הוזעקו לטפל ב-4 פצועים כתוצאה מפגיעת רסיסים, בהם: גבר כבן 76 במצב בינוני מפגיעת רסיס בפלג גופו העליון, גבר כבן 70, גבר כבן 60 ונערה כבת 16 במצב קל ובמספר פצועים קל שנחבלו בדרכם למרחב המוגן ובנפגעי חרדה. בשעה 01:20 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על גבר שנשרט קל מאוד ככל הנראה מרסיס יירוט קטן סמוך לכפר בגליל התחתון. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לבית החולים האנגלי בנצרת, גבר כבן 60 במצב קל מאוד עם פציעה בראש. בנוסף צוותי מד"א טיפלו הלילה במספר נפגעי חרדה, ובאנשים שנחבלו באורח קל בדרכם למרחב המוגן, בהם: תינוק כבן חודש, 2 נשים בשנות השלושים וגברים ונשים בשנות השבעים והשמונים. הפצועים פונו לבתי החולים העמק בעפולה, האיטלקי והאנגלי בנצרת.

הבוקר בשעה 06:36 התקבלה קריאה במוקד 101 של מד"א במרחב כרמל על פגיעה סמוך למבנה בגזרת קריות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח רמב"ם, גבר כבן 76 במצב בינוני, עם פציעה מרסיס בעין, גבר כבן 70 ונערה כבת 16 במצב קל, עם פצעי רסיסים. בנוסף צוותי מד"א מטפלים בנפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ובנפגעי חרדה בגזרות רמת הגולן, הגליל התחתון, עכו וקריות.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר