מאות אלפים במחאה נגד הפ]קרת החטופות והחטופים על ידי הממשלה, באדיבות מטה המשפחות
מאות אלפים במחאה נגד הפ]קרת החטופות והחטופים על ידי הממשלה, באדיבות מטה המשפחות

מאות אלפים במחאה נגד הפקרת החטופים. עיריית פתח תקווה לא הצטרפה לשביתה הכללית

יותר מ-300 אלף איש יצאו אתמול לרחובות במחאה נגד הפקרת החטופות והחטופים. היום הוכרזה שביתה במשק. בפתח תקווה הודיעו: הכל כרגיל

פורסם בתאריך: 2.9.24 10:10

מאות אלפים, מעל ל-300 אלף איש, יצאו אתמול (ראשון) לרחובות במחאה הגדולה נגד ממשלת המחדל וההפקרה והעומד בראשה – בנימין נתניהו. זאת על רקע חילוץ גופותיהם של שישה חטופים שנרצחו בימים האחרונים בשבי החמאס. קודם לחילוץ, החליט נתניהו בהחלטה שקיבלה את אישור הקבינט להעדיף נוכחות בת מספר שבועות נוספים בציר פילדלפי על פני התקדמות כלשהיא במו"מ לעסקת שחרור חטופים, החלטה שעוררה סערה רבה ותגובות זועמות וכואבות אצל חלקים גדולים בעם. המחאה ברחבי הארץ נמשכת גם היום בצמתים מרכזיים.

אתמול הודיעה ההסתדרות על שביתה כללית במשק היום (שני). השביתה הבוקר כוללת מרכזי קניות, בנקים, וחברות גדולות רבות במשק. גם הרכבת הקלה הודיעה על מתכונת מצומצמת וצפויים שיבושים גם בתחבורה הציבורית. על רקע הודעת ההסתדרות בדבר השביתה, שבאה כהזדהות עם המאבק להשבת החטופים, בפתח תקווה הוחלט שלא להצטרף לשביתה. אם זאת ייתכנו שיבושים הנובעים מהשביתה הכללית עליה הכריזה ההסתדרות. מידע נוסף יובא כאן בהמשך ככל שיתקבל מהעירייה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר