רחוב אחדות ישראל בפתח תקווה, צילום דוברות העירייה
רחוב אחדות ישראל בפתח תקווה, צילום דוברות העירייה

רחוב חדש מוקם בפתח תקווה: רחוב אחדות ישראל. זה המיקום שלו

העירייה משלימה בימים אלו הקמת רחוב חדש המחבר את דרך הרב מלכה לרחוב בזל. גרינברג על השם שנבחר: "אחדות היא המפתח לחברה מתוקנת"

פורסם בתאריך: 19.8.24 14:32

עיריית פתח תקווה משלימה בימים אלו את העבודות להקמת רחוב חדש המחבר את דרך הרב מלכה לרחוב בזל. הרחוב החדש ייקרא "אחדות ישראל", וישקף את הכבוד ההדדי בין מגוון האוכלוסיות הגרות בפתח תקווה, תוך כמיהה לאומית לאחדות הנחוצה דווקא בימי המלחמה, מאז השבעה באוקטובר.

הרחוב החדש נמצא במיקום מרכזי מאוד בפתח תקווה, בסמוך לפארק הגדול אוחיון ואזור העסקים וההייטק פארקטק (קריית אריה), בקרבה לציר ז'בוטינסקי, קמפוס בתי החולים בילינסון ושניידר ועוד. כמו כן, בסמוך לרחוב החדש יוקם גשר להולכי רגל שיקרא "השבעה באוקטובר", לציון היום הטראגי והנורא ולזכר החללים והנרצחים. בסמוך למקום עתיד לקום מוזיאון מלחמות ישראל שיהווה מרכז לימוד המורשת הצה"לית בשיתוף ארגון יד לבנים הארצי.

ביום שלישי ה-3.9 בשעה 17:00 יתקיים טקס חנוכת הרחוב, בו ינכחו נציגי כלל המגזרים המקיימים את המרקם החברתי בפתח תקווה ויבקשו יחד אחדות.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "המלחמה בה אנו נמצאים מאז השבעה באוקטובר, העלתה את הצורך באחדות. לא כקלישאה, אלא כדרך אמיתית שמסוגלת גם לגבור על אירועים קשים ואף להביא לניצחון מול האויב. לשמחתנו, פתח תקווה התברכה במגוון אוכלוסיות המרכיבות את הפסיפס העירוני, וניתן לראות את הסיוע והכבוד ההדדי שנרקם בתקופת המלחמה ובכלל וקיים גם בשגרה. לכן אנו מבקשים להעלות את המושג "אחדות ישראל" גם ברמה הלאומית, ולהדגיש את הצורך בה. אנו מאמינים שאחדות היא המפתח לחברה מתוקנת, והיא זו שאנו מקווים שתביא גם את הניצחון המיוחל, את החטופים והחטופות לביתם ותהווה חוסן אזרחי לחיילנו הגיבורים בחזית".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר