תאונת אופנוע ברחוב קפלן, צילום מד"א
תאונת אופנוע ברחוב קפלן, צילום מד"א

הטרגדיה הגדולה: תושבת העיר נכנסה לצומת באדום וגרמה למות רוכב האופנוע עוז אטיאס ז"ל

כתב האישום נגד סיון רווה לוי מפרט את השתלשלות האירועים הטראגית והמקוממת שגרמה למותו של אטיאס ז"ל

פורסם בתאריך: 24.7.24 08:09

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט לתעבורה מרכז, כתב אישום כנגד סיון רווה לוי, בת 38 מפתח תקווה, בגין גרימת מוות בנהיגה רשלנית של רוכב האופנוע עוז אטיאס ז"ל, לאחר שחצתה צומת באור אדום.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד נועה עוזרי גפן מפרקליטות מחוז מרכז, הנאשמת נהגה ברחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה ועצרה בנתיב המיועד לפנייה שמאלה, כשהאור ברמזור אדום. בשלב מסוים החלה הנאשמת בנסיעה למרות שאור הרמזור לא השתנה. בעקבות הפנייה חסמה הנאשמת את נתיב הנסיעה של עוז אטיאס, רוכב אופנוע שנסע בנתיב הנגדי, כאשר היה אור ירוק ברמזור שבכיוון נסיעתו. ובעקבות כך התנגש חזיתית ברכבה של הנאשמת. כתוצאה מהתאונה פונה אטיאס לבית החולים מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, ובהמשך למרבה הצער נקבע מותו. בכתב האישום צוין כי "במעשיה המתוארים לעיל גרמה הנאשמת בנהיגתה הרשלנית למותו של עוז".

מהמשטרה נמסר לאחר התאונה שהייתה ב-11.3 השנה, כי "שוטרי מחוז מרכז פתחו כעת בחקירת נסיבות תאונת דרכים קטלנית בפתח תקווה בצומת הרחובות קפלן – ז'בוטינסקי  במעורבות אופנוע ורכב פרטי. כתוצאה מהתאונה נפגע רוכב האופנוע בשנות ה-20 לחייו באורח קשה ופונה למרכז הרפואי בילינסון בעיר שם נקבע מותו. בנוסף, נהגת הרכב הפרטי – תושבת העיר בשנות ה-30 לחייה החשודה במעורבות בתאונה פונתה אף היא לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בלינסון במצב קל ונוסעת נוספת ברכב פונתה במצב קשה. בוחני התנועה של משטרת ישראל הגיעו לזירה ואוספים ממצאים, במסגרת חקירת נסיבות התאונה ובתום הטיפול הרפואי תעוכב נהגת הרכב לחקירה בחשד למעורבות בתאונה".

חובש רפואת חירום במד"א, משה אינדיג, וחובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א, נתנאל אנגל, סיפרו: "רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים הסמוך תוך כדי פעולות החייאה כשמצבו אנוש. נהגת הרכב ונוסעת נוספת פונו גם הן לבית החולים".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר