פיצוץ מטען ברכב ברחוב נקאש בפתח תקווה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
פיצוץ מטען ברכב ברחוב נקאש בפתח תקווה, צילום שרץ ברשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

פיצוץ מטען ברכב שעלה באש: שלושה פצועים בהם אחד קשה | צפו

מטען התפוצץ ברכב בשכונת כפר גנים, הרקע ככל הנראה פלילי. שלושה פצועים טופלו במקום ופונו לבילינסון | צפו בסרטון מהזירה

פורסם בתאריך: 18.7.24 19:11

שלושה פצועים בפיצוץ מטען ברכב בפתח תקווה, ברחוב סמיר נקאש, בהם אחד קשה, אחד בינוני ואחד קל. ההערכה היא שמדובר בניסיון חיסול, המשטרה פתחה בחקירה.

דוברות מד"א: בשעה 18:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על רכב שעולה באש ברחוב סמיר משה נקאש בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול לשני פצועים עם חבלות בגפיים. החובשים והפרמדיקים של מד"א מפנים לבית החולים בילינסון שני פצועים עם חבלות בגפיים, בהם צעיר כבן 25 במצב קשה וצעיר כבן 20 במצב בינוני. ממד"א הצלה נמסר על שלוה פצועים, בהם אחד במצב קל, כל הפצועים סובלים מפציעות וכוויות.

פיצוץ הרכב בכפר גנים, עומר שפירא כבאות והצלה

פיצוץ הרכב בכפר גנים, עומר שפירא כבאות והצלה

חובש בכיר במד"א הצלה פתח תקווה, חזקי פרקש: "איתרנו את הנפגעים מחוץ לרכב הבוער כשהם בהכרה, הענקנו להם טיפול ראשוני מציל חיים ופיננו אותם במהירות לבית החולים.

 

 

מפקד תחנת פתח תקווה של מד"א, פאדי חמדאן, וחובשי רפואת חירום במד"א רונלד קייקוב ויוסי הורביץ, סיפרו: "הגענו למקום וראינו את הרכב עולה באש ובסמוך אליו על המדרכה שכבו שני פצועים כשהם בהכרה וסובלים מחבלות קשות בגפיים. הכנסנו אותם במהירות לניידות טיפול נמרץ והענקנו להם טיפול רפואי ראשוני שכלל עצירת דימומים, הנחת חסמי עורקים ומתן טיפול תרופתי מתקדם ופינינו אותם לבית החולים כשמצבו של אחד מהפצועים קשה והשני בינוני".

מהמשטרה נמסר כי בזירה אותרו שרידי פריט אמל"ח. חבלן המשטרה העביר את הפריט להמשך בחינה ומיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי. עוד נמסר כי "המשטרה פתחה כעת בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר קול נפץ ורכב שעולה באש ברחוב נקאש בעיר פ"ת, כאשר בתום סריקות אותרו שרידי פריט אמל"ח במקום. נפתחה חקירה לבחינת הרקע והנסיבות של האירוע.

מכבאות והצלה נמסר כי "לוחמי האש של תחנת פ"ת פועלים כעת לכיבוי השריפה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר