רמי גרינברג מעניק אות הוקרה ליוסי רוזנברג ז"ל, צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
רמי גרינברג מעניק אות הוקרה ליוסי רוזנברג ז"ל, צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

פתח תקווה כואבת: המתנדב המסור הרב יוסי רוזנברג נפטר במפתיע במהלך חופשה בחו"ל

אבל כבד והלם עם קבלת ההודעה על פטירתו של איש החסד הרב יוסי רוזנברג, בגיל 55: "אדם נעים הליכות ואהוב, כולו היה מסור לחסד"

פורסם בתאריך: 18.7.24 10:25

אבל כבד: פתח תקווה המומה וכואבת על פטירתו הפתאומית של הרב יוסי רוזנברג. בהודעה שפורסמה בקבוצות רבות בעיר נמסר:
המומים וכואבים על פטירתו הפתאומית של איש החסד צנוע והעניו, המתנדב המסור הרב יוסי רוזנברג ז"ל, מגבאי ומתפללי בית הכנסת יוצאי חברון גני הדר, מתנדב מד"א הצלה פתח תקווה. על מועד ההלוויה תבוא הודעה".

בהודעה נוספת נכתב: "טרגדיה, הלילה הגיעה הבשורה על פטירתו באופן פתאומי של הרב יוסי רוזנברג ז"ל, מאנשי החסד של פתח תקווה ומתנדב במד"א. נפטר בפתאומיות בגיל 55 בעת שהותו למנוחה באיטליה. נעשים מאמצים להביא את ארונו לקבורה בארץ הקודש בהקדם".

פעיל הציבור בהדר גנים, ירון קדושים, אמר בעצב: ,יוסי הוא חבר ואיש יקר מאוד ומוותיקי שכונת גני הדר. חבריו ותושבי השכונה קיבלו בהלם ובכאב רב הבוקר את ההודעה על הפטירה הפתאומית שלו במהלך טיול בחו"ל. יוסי היה איש של חסד בכל מאודו באופן יוצא דופן. כולם הכירו אותו מסתובב בבית כנסת עם קופת הצדקה בזמן התפילות. הוא היה איש של הצלת חיים שהתנדב במד"א כמציל חיים ונהג אמבולנס במשך שנים רבות. כולו היה מסור לחסד גם במסגרת עבודתו בבנק הפועלים, שם היה אחראי על ענייני צדקה ותרומות.
יוסי היה אדם נעים הליכות ואהוב עם חוט של חן וחסד נסוך על פניו תמיד. הוא השאיר אחריו משפחה יקרה וחברים כואבים. זכרו יהיה ברוך".

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר