התצפיתניות בשבי, באדיבות מטה המשפחות
התצפיתניות בשבי, באדיבות מטה המשפחות

"שהממשלה תסתכל לבנות בעיניים": נחשפו תמונות ראשונות של התצפיתניות החטופות מהשבי

משפחות התצפיתניות החטופות דורשות מראש הממשלה האחראי למחדל להיפגש איתן טרם נסיעתו לארה"ב. המשפחות התירו לפרסם תמונות של הבנות מהימים הראשונים בשבי ופרסמו פנייה נרגשת לממשלה

פורסם בתאריך: 16.7.24 19:37

משפחות התצפיתניות החטופות בעזה התירו לפרסם הערב תמונות של בנותיהן מהימים הראשונים שלהן בשבי החמאס. המשפחות מקיימות הערב מסיבת עיתונאים בה הן דורשות להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לירי אלבג, מטה המשפחות

לירי אלבג, מטה המשפחות

נעמה לוי, מטה המשפחות

נעמה לוי, מטה המשפחות

אגם ברגר, מטה המשפחות

אגם ברגר, מטה המשפחות

קרינה ארייב, מטה המשפחות

קרינה ארייב, מטה המשפחות

ממטה משפחות החטופים נמסרה ההודעה הבאה: "ימים ראשונים בגיהינום: חשיפת תמונות התצפיתניות מהימים הראשונים לשבי. הערב מתקיימת מסיבת עיתונאים בהשתתפות הורי התצפיתניות, בה הם דורשים מראש הממשלה להיפגש איתם במיידי ובטרם נסיעתו לקונגרס. משפחות התצפיתניות מתירות כעת לפרסם תמונות של בנותיהן מהימים הראשונים שלהן בשבי, כשהן חבולות ופצועות. זאת בהמשך לחטיפה המזעזעת שהעולם כולו נחשף אליה לפני מספר חודשים.

"מעל 9 חודשים חלפו מאז צולמו התמונות בהן רואים את אגם, דניאלה, לירי, נעמה וקרינה בימיהן הראשונים בשבי החמאס בעזה.
ההחלטה האמיצה של הורי התצפיתניות לחשוף את התמונות, נועדה כדי לקרב את החיבוק שלהם עם הבנות, שנמצא במרחק חתימה על עסקת נתניהו שתחזיר את כל 120 החטופים הביתה – החיים לשיקום והנרצחים והחללים לקבורה ראויה בארצם. אנו דורשים מממשלת ישראל ובפרט מן העומד בראשה להסתכל לבנות האלה בעיניים, לנסות לדמיין מה עובר עליהן ועל כל החטופים כבר 284 ימים ולעשות הכל כדי להחזיר את כולם וכולן הביתה".

הורי הבנות פרסמו פנייה נרגשת לממשלה:

אלברט ארייב, אביה של קרינה ארייב: ״אתם רואים היום תיעוד של קרינה וחברותיה בימים הראשונים של השבי. זה כל כך מוחשי, קרינה יושבת, על מזרן ברצפה, עם מבט תשוש ונואש. עם תחבושת מזעזעת על ראשה ודם קרוש. על רגלה אפשר לראות כתמי דם טרי שמחלחל למכנס הפיג'מה. בשורש כף היד מבחינים בסימני אזיקה וקשירה חזקים. בצקת בידיים מעידה על כך שקרינה הייתה אזוקה זמן רב. אתם רואים פריים אחד, אספר שבסרטון רואים פצעים בפניה שככל הנראה נגרמו מרסיסים שניתזו לכל עבר כשהמחבלים פלשו למיגונית. קרינה חטופה. זהו צמד מילים שלא אמור להופיע יחד, שאיני מעכל אותו, אבל יחד עם זאת, הנה התיעוד, חשוף לכל, מוחשי כל כך. יש עוד דבר מוחשי. ההסכם שנמצא כעת על הפרק. הכי קרוב שהיה מתמיד. שתי מטרות על למלחמה, האחת – מיטוט היכולת הצבאית של חמאס כארגון – תודה לצה"ל וכלל כוחות הביטחון, ההישגים מרקיעי שחקים, והשנייה – יצירת התנאים המתאימים להשבת החטופים – התנאים הושגו, הבשילו, מוכנים אחד אחרי השני על דף נייר אשר ממתין לדיו העט. ממתין למילים "כן לעסקה".

ד"ר איילת לוי שחר, אמה של נעמה לוי: "ראש הממשלה ביקש ממני להצטרף אליו לטיסה שלו לארה״ב לנאומו בקונגרס, ואני הסברתי לו שלא אוכל ולא ארגיש בנוח להצטרף אליו עד שאראה שהמגעים בנוגע לשחרורה של נעמה שלי מגיעים לקו הסיום. עד אז אני נשארת כאן בארץ וממשיכה להיאבק כדי להציל את נעמה שלי. ככל שהעסקה תקודם ויצילו את נעמה וכל שאר החטופים אוכל לבוא ולהצטרף אפילו יחד איתה למשלחת בראשותו. בינתיים אני נשארת בארץ ומבקשת מכם, תסתכלו לה בעיניים. זו הילדה שלי תסתכל לה בעיניים מר בנימין נתניהו ראש הממשלה.תיפגש איתנו מיידית כדי שנוכל להשמיע את קולה. אנו ממתינים לפגישה דחופה עימך כדי לוודא שהמגעים מתקדמים לכיוון עסקה חתומה שתביא את נעמה וכל החטופים. זה לא הזמן לנסיעות, זה הזמן כעת לסגור עסקה ולהחזיר את החטופים הביתה. נתניהו: קודם עסקה ואחר כך תיסע".

שלומי ברגר, אביה של אגם ברגר: "אדוני ראש הממשלה זו פניה אישית אליך- יש חשיבות קריטית למיקום המפקד, אתה המפקד, אתה צריך להיות כאן, לוודא שכל הדברים נסגרים ומתקדמים לעסקה והילדות, הילדים, האחים, ההורים של כולנו חוזרים סוף סוף הביתה. קודם תסגור עסקה! אח"כ תיסע לשלום ותחזור בשלום. זה לא הזמן לנסיעות כשהנוכחות האישית שלך פה בזמן הכי קריטי שיש למדינה שלנו היא חיונית. זה הזמן לחתום על עסקה ולהחזיר את כל החטופים הביתה. אנחנו מבקשים להיפגש איתך באופן מיידי, טרם נסיעתך לדון בסגירת המגעים לעסקה. לעולם בכלל ולקטאר בפרט אני אומר- תמונתו של הנייה שהוצבה במודע ובמכוון מאחורי הבנות שלנו – מראה שאין שום הפרדה בין הזרוע הצבאית ללשכה המדינית של ארגון הטרור החמאס. מי שנותן להם מחסה יצטרך לתת בבוא העת הסברים. הם כולם אחראים יחד לטבח הנורא ולהחזקתם של כל החטופים כבר יותר מתשעה חודשים, 284 ימים".

שירה אלבג, אמה של לירי אלבג: ״אנחנו כהורים של התצפיתניות מבינים כי ישנם סיכונים בחתימה על הסכם, אבל הובהר לנו, ולא בפעם הראשונה, כי כעת אין מניעה ביטחונית! מדינת ישראל יכולה להתמודד עם עסקה, זה הזמן לחתום! זה הזמן להחזיר את לירי שלי, זה הזמן להחזיר את כולם. נתניהו: הבטחת לנו והגיע הזמן לקיים! אנחנו דורשים פגישה איתך עכשיו. עוד לפני הנסיעה. אתה חייב לנו לפחות את זה. קודם עסקה! אח"כ תיסע. כל יום קריטי לבנות שלנו ולכל לחטופים. זה לא הזמן לנסיעת ראווה, זה הזמן לחתום על עיסקה ולהחזיר את החטופים, החיים לשיקום והנרצחים לקבורה. אנחנו זקוקים לך פה, זמין לצוות המו"מ, זמין לענות ולהגיב בזמן אמת, זמין לחתום על העסקה כאן ועכשיו.״

אורלי גלבוע, אמה של דניאל גלבוע: ״אני פונה לראש הממשלה- היום נפגשת עם נציגי הורי שש עשרה התצפיתניות שנרצחו בשבעה באוקטובר, כולן חברות של דניאלה, חברות בלב ובנפש, כולן עשו הכל עבור המדינה וכולן עמדו בגבורה עד שנרצחו ונשרפו ע"י מחבלי החמאס באותה שבת ארורה. כולנו משפחה אחת וככזו אני יודעת שהמשפחות פנו אליך וחלקו עימך את החשש האמיתי והכבד שבנותינו יצטרפו לרשימת הנרצחות. המשפחות סיפרו לנו שאמרו לך שהשיקום שלהן מותנה בחזרתן לשלום של בנותינו, המאבק שלנו משותף, המאבק שלנו הוא של משפחות החטופים, המשפחות השכולות ושל כל עם ישראל. אני חוזרת ומבקשת ממך, ראש הממשלה לפגוש אותנו לפני יציאתך לקונגרס, אני חוזרת ומבקשת שאם אתה בוחר לנסוע לנאום – זה יהיה נאום הצהרה על עסקת חטופים מיידית, שתחזיר איתה את החוזק, את השמחה, את העוצמה של מדינת ישראל ובעיקר את דניאלה שלי.״

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר