רס"ל טל להט ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל
רס"ל טל להט ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

הלב כואב: רס"ל טל להט, בן 21 מכפר סבא, נפל בקרב ברצועת עזה

טל להט ז"ל יובא למנוחות אחר הצהרים בבית העלמין הצבאי בכפר סבא. תושבים רבים ילוו אותו בדרכו האחרונה עם דגלי ישראל

פורסם בתאריך: 10.7.24 09:01

אבל כבד וכאב עצום: דובר צה"ל הודיע הבוקר כי רס"ל טל להט, מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן, עוצבת הקומנדו, נפל בקרב במרכז רצועת עזה, בן 21 בנופלו. טל ז"ל נפל באזור מסדרון נצרים. מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה".

מעיריית כפר סבא נמסר הבוקר: "בצער רב הרינו מודיעים על נפילתו של רס"ל טל להט ז"ל מכפר סבא, בן 21, לוחם ביחידת מגלן בעוצבת הקומנדו, שנפל בקרב במרכז רצועת עזה. טל, בנם של רן ורונית ואח ליונתן, בוגר בית הספר גורדון, חטיבת שז"ר ותיכון רבין בעיר, היה צעיר חייכן, חברותי ונלחם באומץ ובעוז למען הגנת המולדת, תוך חירוף נפשו. הלווייתו תתקיים היום, רביעי 10/7/2024, בבית העלמין הצבאי ברח' ויצמן, בשעה 17:00, התושבים מוזמנים ללוותו עם דגלי ישראל בדרכו האחרונה. יהי זכרו ברוך".

ראש העירייה, רפי סער: "הבוקר הזה נפתח בבשורה קשה ומצערת, עם דבר נפילתו של רס"ל טל להט. אני מביע את תנחומיי ומחבק את המשפחה. עיריית כפר סבא מלווה ותומכת בבני המשפחה בשעתם הקשה".

רבים ספדו לו ברשת. חנוך דאום כתב: "רס״ל טל להט בן 21 מכפר סבא, לוחם ביחידת מגלן, נפל אתמול בקרבת רצועת עזה. תראו את החיוך. איזה עלם חמודות. איזו אבידה. פגשתי רבים מלוחמי מגלן בחודשים האחרונים. יחידה מדהימה שנלחמת ללא הפסקה בגבורה בלתי נתפסת. אני מבקש לחבק אותם בשעתה הקשה. תנחומים גם למשפחה האבלה. שקעה השמש בצהריים".

המשפחה תשב שבעה בביתם ברח' האשל 8. ניתן להגיע לביקורי ניחומים בין השעות 14:00-9:00 ובין השעות 20:00-16:00.

יהי זכרו ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר