דניאלה גלבוע בשבי החמאס, מתוך הסרטון שפורסם (מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
דניאלה גלבוע בשבי החמאס, מתוך הסרטון שפורסם (מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

הזעקה של דניאלה והצעד האמיץ של משפחתה: "איפה הייתם ב-7 באוקטובר?"

משפחתה של דניאלה גלבוע, החטופה בשבי החמאס, התירה לפרסם סרטון שצולם לפני כחמישה חודשים

פורסם בתאריך: 9.7.24 16:26

הצעד הנועז של משפחתה של דניאלה גלבוע מפתח תקווה, החטופה בעזה: חמישה חודשים אחרי שחמאס המתועב פרסם סרטון בו הופיעו שלוש חטופות – דניאלה גלבוע, קרינה ארייב ודורון שטיינברכר, התירה היום משפחתה של דניאלה לפרסם את דבריה.

הסרטון אף שותף בדף האינסטגרם של המשפחה (היכנסו כאן לצפות)

https://www.instagram.com/p/C9Mcw9UovS8/

"אני נמצאת תחת הפצצות 24 שעות ביממה", סיפרה דניאלה בסרטון. "אני מפחדת מאוד על החיים שלי". דניאלה השמיעה קול זעקה: "איפה הייתם ב-7 באוקטובר כשנחטפתי מהמיטה שלי? איפה אתם עכשיו? למה אני בתור חיילת שנתנה מעצמה את ה-100% שלה למדינה צריכה להרגיש שננטשתי? תתאפסו על עצמכם ממשלה יקרה שלי ותתחילו לעשות את העבודה שלכם כמו שצריך כדי להחזיר את כולנו הביתה כל עוד אנחנו בחיים".

עוד היא אמרה: "אני לא צריכה שום אוכל, שום כסף, שום בגדים, שום כלום. רק שתחזירו אותנו הביתה בחיים". היא גם שלחה מסר למשפחתה: "אני מאוד מאוד מתגעגעת אליכם ואוהבת אתכם … אמא, אבא, נוני, רועיקו, אני מבקשת שתהיו חזקים ותעשו כל מה שאתם יכולים כדי להחזיר אותי הביתה כל עוד אני עדיין בחיים".

מימין לשמאל איילת לוי, שירה אלבג ואורלי גלבוע בעצרת. קרדיט פאולינה פטימר

מימין לשמאל איילת לוי, שירה אלבג ואורלי גלבוע בעצרת. קרדיט פאולינה פטימר

לאחר פרסום הסרטון, אמרה אורלי גלבוע, אמה של דניאלה: "170 ימים עברו מאז פרסום הסרטון בו ראיתי את הבת שלי בפעם האחרונה. בסרטון היא נראית חזקה ונחושה, אבל חוות הדעת הפסיכולוגיות שקיבלנו מצביעות על מצבה הנפשי הירוד. מי יודע מה עבר על הבת שלי ב170 הימים שעברו מאז? אני מתחננת בפני מקבלי ההחלטות לגלות מנהיגות ולאשר את העסקה כדי שאוכל לחבק שוב את דניאלה בקרוב, וכדי שכל החטופים יחזרו הביתה".

לפני כחודש וחצי, ולאחר שהותר לפרסום הסרטון בו נראים רגעי החטיפה של התצפיתניות, אמרה אמה של דניאלה, אורלי גלבוע, בעצרת בכיכר החטופים: "השבוע, מדינה שלמה וכל העולם נחשפו לסרטון שבו רואים את דניאלה וחברותיה ברגעים של פחד ואימה – כמו שאף אמא, בשום מקום לא רוצה לראות את הבת שלה. דמיינו לרגע את הסיוט הכי נורא שלכם ואז דמיינו את עצמכם יושבים חסרי אונים מול מסך ורואים אותו מתגשם. שוב ושוב. ואז, יום נאסף ליום, עונות השנה מתחלפות, חגים ומועדים באים והולכים, אבל השבעה באוקטובר לא עובר כי אתם מבינים באיזה גיהנום הילדה שלכם כלואה, כי אתם מבינים בדיוק בידי מי היא שבויה ואת הסכנה שמרחפת מעליה, שעה אחרי שעה, דקה אחרי דקה. אז אני קוראת מכאן לראש ממשלת ישראל, ולכל מנהיגי העולם, כולל מנהיגי ארצות הברית, מצרים וקטאר: בבקשה, קחו רגע אחד, תסתכלו לבנות שלנו בעיניים ואחר כך תשאלו את עצמכם איך הייתם ישנים בלילה אם זו הייתה הבת או הנכדה שלכם, מה הייתם עושים כדי שכבר אתמול היא תחזור אליכם? עכשיו, אנחנו לא מבקשים, אלא דורשים שממשלת ישראל תביא לפריצת דרך אמיתית במשא ומתן ותעשה באמת הכל, אבל הכל כדי להחזיר אותה, את אחיותיה למוצב ואת כל החטופים והחטופות".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר