תאונת אופנוע קטלנית ברחוב ראשון לציון בפתח תקווה, צילום מדא
תאונת אופנוע קטלנית ברחוב ראשון לציון בפתח תקווה, צילום מדא

צפו: רוכב אופנוע נהרג בפתח תקווה, מותו נקבע במקום למרות ניתוח חירום בשטח

נמשך גל תאונות האופנוע: רוכב אופנוע בן 20 נהרג לאחר שהחליק אם אופנועו. בתאונה נוספת נפצע רוכב אופנוע באורח בינוני

פורסם בתאריך: 22.6.24 08:28

רוכב אופנוע, צעיר בן 20, נהרג אתמול בערב (שישי) בתאונת אופנוע בשכונת אם המושבות הוותיקה. מותו נקבע למרבה הצער במקום למרות פעולות החייאה וניתוח חירום שבוצע בשטח. בתאונה אחרת בכביש 471 נפצע רוכב אופנוע באורח בינוני.

התאונה הקטלנית באם המושבות אירעה קצת אחר השעה שמונה בערב. ממד"א נמסר כי בשעה 20:25 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שהחליק ברחוב ראשון לציון בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום ביצעו ברוכב האופנוע פעולות החייאה, אך למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיקית מד"א, בירן מישל בר ופראמדיק מד"א, פאדי חמדאן, סיפרו: "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק גדול מהאופנוע שהיה מרוסק לגמרי. הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה שכללו ניתוח חירום בשטח, הנשמות ועיסויים אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מוקדם יותר, בשעה 17:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שהחליק בכביש 471 מגת רימון לכיוון מזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א פינו לאחר טיפול ראשוני בשטח לבית החולים בילינסון גבר בן 36 במצב בינוני עם חבלות בגפיים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר