הכתובת העוינת והמקוממת בכניסה למגרש הספורט של חטיבת גולדה, צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
הכתובת העוינת והמקוממת בכניסה למגרש הספורט של חטיבת גולדה, צילום מהרשת, פרסום לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"מעורר בהלה ומשמיץ את צה"ל": העירייה פנתה לבית המשפט נגד תושב מאם המושבות

מדובר בתושב אשר ריסס מספר פעמים כתובות גרפיטי המשבחות ארגוני טרור ומשמיצות את צה"ל. העירייה מבקשת מבית המשפט צו מניעה קבוע

פורסם בתאריך: 23.6.24 10:07

עיריית פתח תקווה פנתה לבית המשפט בבקשה להוציא צו מניעה נגד תושב שמשחית רכוש ציבורי ופעל באופן סדרתי לריסוס כתובות גרפיטי בעלות מסרים אנרכיסטיים כנגד צה"ל ומוסדות המדינה.

העירייה פנתה לבית משפט השלום בפתח תקווה כנגד התושב, המתגורר בשכונת אם המושבות, בדרישה לצו מניעה שימנע ממנו להמשיך ולצייר כתובות גרפיטי. לטענת העירייה אותו תושב פעל באופן מתמשך להשחתת המרחב הציבורי תוך ביצוע ונדליזם על ידי ריסוס כתובות גרפיטי בעלי תוכן אנרכיסטי נגד צה"ל ומדינת ישראל ברחבי העיר פתח תקווה, ובפרט בשכונות אם המושבות, נווה גן ואם המושבות הוותיקה. עיריית פתח תקווה מבקשת מבית המשפט להוציא לנתבע צו מניעה קבוע.

 

על פי פניית העירייה – "הנתבע פעל במהלך שנת 2023 וכן בשנת 2024 להשחתת פני העיר, תוך שהוא מרסס כתובות גרפיטי ברחבי העיר, משמיץ את צה"ל ומעורר בהלה ופחד בקרב תושבי העיר".

אל כתב התביעה צורפו דוגמאות למעשיו של הנתבע, כמו כתובת הגרפיטי "צה"ל הוא ארגון טרור" וכן אמרות המעודדות ומשבחות ארגוני טרור. עוד צוין כי לנתבע הובהר מספר פעמים על ידי פקחי העירייה, כי ריסוס הכתובות הינו בבחינת פגיעה בשלום הציבור וביטחונו וכי בפעולותיו הוא גרם נזקים משמעותיים לעירייה, לתושבים ולקופה הציבורית.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר