החל מהיום, יום שני, יהיו שיפורים במערך התחבורה הציבורית בפתח תקוה ורוב הקווים של חברת אפיקים יחזרו לפעול באופן מלא, זאת לאחר שפסקו מאז הגבלות הקורונה.
קו 31 – יהפוך להיות קו מהיר ויעצור בפחות תחנות. הקו ישרת את תושבי שכונת נווה עוז, את מתחם בית האבות בית בלב. הקו יוצא ממסוף משה ארנס, דרך רחוב בר כוכבא, השוק, רוטשילד, שכונת נווה עוז, "בית בלב" ויסיים בפסגת הדר, על גבול גבעת שמואל. לוח הזמנים של הקו ממשה ארנס לפסגת הדר מהשעה 06.00 עד השעה 22.00 כל שעה עגולה. בחזור משעה 06.40 ועד השעה 22.40 מידי שעה.
קו 87 – המסלול הורחב ממסוף משה ארנס דרך שכונת נווה דקלים, שיפר, רחוב שטמפפר, חזון איש, אברבנאל, ההסתדרות, פרנקפורטר, ארלוזורוב, קפלן, אבי אורן, רבין, אוניברסיטת בר אילן, בסיס קליטה ומיון תל השומר. הרחבת קו העובר כעת ברחבי העיר עד לבקו"ם, ייתן מענה שהיה חסר לסטודנטים, לחיילים ולמלשב"ים המגיעים לבקו"ם לצרכי מיונים ומבחנים.
קו 287 לחיילים – משכונת אם המושבות לבסיס קליטה ומיון בתל השומר, יחזור לפעילות מלאה לאחר שהפסיק בתקופת הקורונה.
קו 97 – מהדר גנים ימשיך במסלול הרגיל דרך שכונת כפר אברהם, רחוב וולפסון, חיים עוזר, (לא ייכנס לשוק ולרחוב קרול עקב עבודות להנחת מסילות לרכבת הקלה), ימשיך לבר כוכבא, פינסקר, גיסין, רחוב ראשון לציון ולתחנת הרכבת באצטדיון המושבה.
כמו כן, הוצבו תחנות חדשות בכניסה לבית העלמין ירקון, חלקת פתח תקוה. לבית העלמין יגיע קו 35 שיחזור לפעול ביום שני הקרוב 8.6 וכעת נוספה לו תחנה בכניסה לחלקת לפ"ת וזאת במענה לפניות תושבים. הקו יוצא מרחוב החרש, דרך בילינסון, הרב מלכה, בית העלמין ירקון ותחנת הרכבת בקריית אריה.
ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "אני שמח כי קווי האוטובוס אשר פסקו בתקופת הקורונה, יחזרו לפעול – רובם במתכונת מלאה. אנו ממשיכים במהפכה בתחום התחבורה הציבורית, הוספנו 44 תחנות חדשות בכל רחבי העיר ואנו מבצעים רה-ארגון ברשת הקווים בפתח תקוה בשיתוף פעולה עם אגף תחבורה ציבורית בנתיבי איילון ומשרד התחבורה. על אף שהתחבורה הציבורית חוזרת לפעילות אני מבקש מכל התושבים להמשיך ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות ולגלות אחריות אישית וציבורית".
הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
עודד
אין ספק, יש כאן עבודה יסודית של ראש העיר, עוד קדנציה חייבת להינן לו על מנת להמשיך בתנוםה של העיר
סרגיי
קו 87 לא הורחב. לא עובר יותר בציר המרכזי זיבוטינסקי. לא מאפשר להשתמש בקו לרוב האנשים שהשתמשו בעבר. עובדה שאוטובוסים הרבה יותר רייקים לאחר שינוי. ועקב זה אפיקים מרשים לעצמם לפספס אוטובוס אחד או שניים מדי פעם.