החל מיום ראשון ה-2.2.2020, יחל לפעול בפתח תקוה קו שייצא מהעיר ויגיע עד לשדה התעופה בן גוריון. הקו יעבור דרך קרית אונו ויהוד. הקו, שמספרו 446, יופעל על ידי חברת קווים בתדירות של פעם בשעה. הוא יתחיל ברחוב ראשון לציון, ימשיך לרחוב גרינשפן, הרב מלכה בסמוך לאגם, רחוב קפלן בסמוך לבית חולים שניידר ולכפר גנים ג' (ברחובות בן גוריון בסמוך לכיכר גורן והעצמאות) ומשם יעבור לקריית אונו ויהוד עד נתב"ג.
כל התחנות הן תחנות העלאה והורדה, כך שיינתן גם מענה לכל אותם נוסעים המבקשים להגיע מפתח תקוה לקריית אונו.
ראש העירייה, רמי גרינברג: "כעת ינתן מענה לתושבי העיר הנוסעים לנתב"ג על מנת לטוס או על מנת להמשיך משם לירושלים באמצעות הרכבת המהירה, וכן לנוסעים מפתח תקוה לקריית אונו ויהוד. אני רוצה להודות לשר התחבורה הנוכחי בצלאל סמוטריץ' ולשר התחבורה הקודם ידידי ישראל כץ שנתן את 'האור הירוק' הראשון בעת ביקורו בעיר לפני כשנה וסלל את הדרך לחיבור של פתח תקוה אל מהפכת השמיים הפתוחים בנתב"ג ואל הרכבת החשמלית המהירה מתנב"ג לירושלים. אני מודה לראש הרשות הארצית לתחבורה, למנהל מחוז גוש דן והמרכז ולאגף התנועה בעיריית פתח תקוה על שקידמו וסייעו לנו להוציא את הפרויקט הזה מהכוח אל הפועל לאחר שנה של עבודה מאומצת".
זמנים מדוייקים יפורטו באתר העירייה ובאתר חברת קווים ובמוקד המידע 2060* , מוקד מידע ארצי 8787*
הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
דניאל
מעניין מאוד…כולם מודים לשר התחבורה מר בצלאל….וכמובן גם ראש העיר הנכבד
אבל אף אחד לא מתיחס לכאלף משפחות שמתפרנסות מענף המוניות בפתח תקווה שהשר הזה פוגע בהם ועם הקו הזה ממשיך לפגוע
נילי
ומה עם שכונת הדר גנים??!
אזרחית שמנסה לחיות כאן
עד שהאוטובוס יגיע תפסידו את הטיסה. קווים מדלגים על הוצאת אוטובוסים. אפשר להתייבש למוות כשמחכים להם, וכשהם מואילים לצאת זה אף פעם לא בזמן. להפקיד הגעה בזמן לטיסות בידיהם זה מעשה נמהר.