רס"ל סיון ווייל ז"ל ויחד עם חבריו (מימין) יאיר קליין, ליאור ישראלי ואיתן פיטוסי. צילום פרטי, דובר צהל)
רס"ל סיון ווייל ז"ל ויחד עם חבריו (מימין) יאיר קליין, ליאור ישראלי ואיתן פיטוסי. צילום פרטי, דובר צהל)

מופע מיוחד לזכר רס"ל סיון ווייל ז"ל. ההכנסות: לטיול סקי לחיילים פצועים מיחידת אגוז

את המופע המרגש יזמו כמה מחבריו הטובים של סיון ז"ל, שנפל ברצועת עזה: "ניסינו לייצר אירוע שהוא לא עצוב"

פורסם בתאריך: 22.7.24 08:59

ממשיכים להנציח את זכרו של רס"ל סיון ווייל ז"ל מרעננה: במוצאי שבת הקרובה יתקיים בתל אביב מופע שכל הכנסותיו יוקדשו לזכרו של ווייל ויופנו למטרת טיול סקי עבור חיילים פצועים.

סיון ז"ל, לוחם ביחידת אגוז, נפצע באורח קשה מאוד בסוף חודש מרץ בתקרית בה שוגר טיל אר.פי.ג'י על ידי מחבל לעבר הקומות העליונות במבנה שבו שהה כוח מהיחידה. בתקרית נהרג חייל ו-16 נפצעו, בהם שישה באורח קשה. למרבה הצער והכאב, כעבור יומיים נפטר סיון מפצעיו. הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי ברעננה.

סיון ווייל ז"ל, צילום פרטי

סיון ווייל ז"ל, צילום פרטי

לפני כחודש וחצי פרסמנו בצומת השרון כי מסעדת "אולדיס פנקייק בר" בקניון רננים ברעננה, בחרה להנציח את זכרו של סיון, שעבד במסעדה בעבר, בקריאת ספיישל פנקייק על שמו. כאמור, עתה בני משפחתו וחבריו עומדים לקראת אירוע הנצחה נוסף, מרגש לא פחות.

החברים הטובים (מימין לשמאל): יאיר קליין, ליאור ישראלי, סיון ווייל ז"ל ואיתן פיטוסי. צילום: פרטי

החברים הטובים (מימין לשמאל): יאיר קליין, ליאור ישראלי, סיון ווייל ז"ל ואיתן פיטוסי. צילום: פרטי

מופע ההתרמה יתקיים, כאמור, במוצ"ש הקרוב באולם אירועים במלון "אברהם הוסטל" ברחוב הרכבת 8 בתל אביב מהשעה 21:30 ובמסגרתו יופיעו מוזיקאים מוכשרים שישירו קאברים לשירים אהובים עם מספר שירים מקוריים, אווירה טובה והרבה אהבה. מחיר הכרטיס יעמוד על 80 שקלים ויכלול גם בירה לזכרו של סיון.

מופע ההתרמה להנצחת רס"ל סיון ווייל ז"ל

מופע ההתרמה להנצחת רס"ל סיון ווייל ז"ל

לרכישת כרטיסים היכנסו כאן

הלן ווייל, אמו של סיון, סיפרה: "האירוע מרגש אותי מאוד כי כל היוזמה באה מחברים שלו וזה ממש נוגע בלב. זאת פעולת הנצחה נוספת לאחת שהוצאנו גם יין לזכרו. המטרה היא שההכנסות יופנו לטיול סקי עבור מספר פצועים מיחידתו אגוז, אולי גם חיילים מהצוות שלו שנפצעו".

 

 

 

 

 

 

 

מי שעומדים מאחורי היוזמה המבורכת הם חבריו הקרובים של סיון וביניהם יאיר קליין, מוזיקאי צעיר שיופיע באירוע עם שני הרכבים שונים. קליין: "אני וסיון היינו חברים טובים מאוד מגיל צעיר. החבורה הקרובה אליו עברה ביחד המון דברים כמו טיולים, מסיבות, בילויים ועוד. המוות שלו היה טרגדיה בשבילנו וטילטל אותנו". לאחר מותו של סיון כתב קליין שיר לזכר חברו הטוב שנקרא כשמו הפרטי "סיון". "אנחנו מקליטים את השיר בימים אלו ואני מקווה שבמופע בשבת כבר נוכל לשיר אותו".

יאיר, ספר על עוד על המופע.

"חשבתי על מופע קאברים כי אני בעצמי מוזיקאי והתחלנו לחפש מקום שיארח אותנו. מדובר באולם גדול של 400 מקומות ואנחנו מקווים ומשוכנעים שהוא יהיה מלא עד אפס מקום וכל הכרטיסים יימכרו למען המטרה הנעלה. חשוב לי לציין שכל ההכנסות עוברות ישירות לעמותת "סמייל", שעוזרת למשפחות שכולות להוציא לפועל פרויקטים של הנצחה והפעם כאמור טיול סקי לחבריו הפצועים מיחידתו. זה מתאים לסיון שהיה ספורטאי ואהב לטייל. ניסינו לייצר אירוע שהוא לא עצוב, אלא חוויה שהיא חיובית עבור כולנו. אנחנו קוראים לציבור לרכוש כרטיסים ועל הדרך גם לקבל בירה לזכרו עם מדבקה של סיון שניתן בה גם לקרוא עליו".

לסיום חשוב ליאיר לציין את שמות חבריו הנוספים והקרובים של סיון ז"ל: ליאור ישראלי, איתן פיטוסי, מור פטל, תיאו דגיאן, הדר גבריאלי ומאור נווה. ולנו נותר לומר, שאפו לכם על היוזמה המבורכת!

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר