סניף גרג פארק אפק, צילום אסף לוי, יחצ גרג
סניף גרג פארק אפק, צילום אסף לוי, יחצ גרג

סניף גדול של קפה גרג נפתח באזור. אז כמה עולה המבורגר אסאדו מפורק? ומה יהיה בקומה 2?

ברשת קפה גרג מגדירים את הסניף החדש כסניף דגל ואמינים שהקונספט של הסניף החדש יהווה דוגמה לסניפים אחרים שייפתחו בהמשך

פורסם בתאריך: 8.9.24 10:49

רשת קפה גרג פותחת בימים אלה סניף דגל בפארק אפק, אזור התעשייה ראש העין, בהשקעה הנאמדת בכ-שני מיליון ש"ח. הסניף החדש משלב תפריט ושירות לשעות הבוקר: למשרדים/ מפעלים/ עובדים/ וחברות, הפועלים בפארק אפק ובשעות הערב למגזר הפרטי.

הסניף בפארק אפק משתרע על שטח של כ-450 מ"ר, על פני שתי קומות, והוא מעוצב בסגנון בית קפה אורבני, עם קומה הראשונה הכוללת כ-120 מקומות ישיבה ובקומה השנייה גלריית אירועים, המשתרעת על שטח של כ-250 מ"ר, המיועדת לאירועי חברה/ ישיבות או אירועים פרטיים עד 200 איש. בקומת האירועים עמדת טאבון לאפייה במקום של פיצות, מאפים, לחמים טריים ועוד.

 

 

סניף גרג החדש מציע תפריט עשיר ומגוון לארוחות בוקר, צהרים וערב, עם מנות שף מיוחדות, כולל מענה לטבעוניים, צמחוניים ומנות ילדים וכולל מנות בשריות. רוצים לדעת קצת מחירים? בבקשה: ארוחת בוקר יוונית ב-63 ש"ח, ארוחת בוקר זוגית מהטבע ב-148 ש"ח, שקשוקה טבעונית ב-67 ש"ח, וופל אמריקאי ב-54 ש"ח, ארוחת ילדים ב-36 ש"ח, המבורגר אסאדו מפורק 72 ש"ח ועוד.

לדברי יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי מבעלי גרג, "זהו הסניף הראשון שהרשת מציעה גלריה לאירועים, בחרנו פתיחת סניף דגל זה באזור תעשייה שוקק חיים גם בשעות היום וגם בשעות הערב, ואנו מאמינים שקונספט זה יהווה דוגמא לסניפים נוספים שניפתח בהמשך".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר