קונדיטוריה שמו ( צילום יחצ שמו) ומיקי שמו (צילום זוהר שטרית)
קונדיטוריה שמו ( צילום יחצ שמו) ומיקי שמו (צילום זוהר שטרית)

בהשקעה של 700 אלף שקלים: מיקי שמו פותח את הסניף הראשון שלו בפתח תקווה

הסניף ה-14 של הקונדיטור הנחשב והראשון בפתח תקווה ייפתח במהלך חודש ספטמבר, בשטח של 30 מ"ר ובעיצוב של סטודיו MU

פורסם בתאריך: 17.7.24 16:02

בהשקעה של 700 אלף שקל, מתרחבת "SHEMO הקונדיטוריה" ופותחת את הסניף ה-14 שלה והפעם בפתח תקווה. הסניף, שיהיה הראשון של הרשת בפתח תקווה, ייפתח בקניון הגדול.

הסניף צפוי להיפתח בחודש ספטמבר הקרוב. הוא יתפרס על פני 30 מ"ר ומעוצב על ידי סטודיו MU. הסניף מצטרף ל-13 החנויות של הרשת בחיפה, בקריות, בשרון ובתל אביב, ויציע מגוון רחב של מאפים ומוצרי קונדיטוריה ייחודים מבית היוצר של השף-קונדיטור מיקי שמו.

יוחאי שמו, מנכ"ל רשת "קונדיטורית שמו": "אנו נרגשים וגאים לפתוח סניף נוסף של הרשת והפעם בעיר חדשה עבורנו – פתח תקווה. הסניף יצטרף לארסנל הסניפים הקיים של הרשת ויהיה הסניף ה-14 של הרשת. אנו שמחים להזמין את כולם להגיע וליהנות ממגוון המוצרים הטריים שהקונדיטוריה שלנו מציעה – החל מלחמי מחמצת, דרך עוגת ועוגיות וכלה בקינוחים".

רשת "שמו הקונדיטוריה" הוקמה בשנת 1992 על ידי רותי ואיציק שמו, שהתמחו במאפים ודברי מתיקה באזור הצפון. החנות הראשונה זכתה להצלחה רבה וכבשה את ליבו של הדור השני במשפחה, שהחליט להצטרף לעסק המשפחתי ולקח את החזון קדימה. על פיתוח הקולקציות של הרשת מופקד הקונדיטור מיקי שמו, שהפך בשנים האחרונות לאושיה בתחום הקולינארי בישראל, ונחשב ליועץ מבוקש בתוכניות הבישול והאירוח בערוצי המדיה השונים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר