ההורים המאושרים, פרופ' ראובן ברומיקר, האחות ענת שפיר, והתינוקות. צילום דוברות שניידר
ההורים המאושרים, פרופ' ראובן ברומיקר, האחות ענת שפיר, והתינוקות. צילום דוברות שניידר

בגלל אירועי ה-7 באוקטובר, ההורים לא הסכימו לדילול עוברים. רביעייה נולדה לזוג מפתח תקווה

הרביעייה של בני הזוג חכימי, שני בנית ושתי בנות, שוחררה השבוע לביתם מהפגיה בשניידר שם טופלו. האם, שלי: "אחרי רצח ילדים ב-7 באוקטובר,חשבתי שאולי אני הכלי להביא ילדים לעולם"

פורסם בתאריך: 23.8.24 06:24

לאחר שהות של כחודש בפגיית מרכז שניידר לרפואת ילדים, שוחררה לביתה הרביעייה שהקסימה את כל אנשי הצוות. בני הזוג, שלי וישראל חכימי מפתח תקווה הפכו לאחר הלידה להורים לשישה: תמר בת 7, רפאל בן 3 והרביעייה – שתי בנות (איילה ואביגיל) ושני בנים (ששמם ייחשף בברית שתתקיים בקרוב), אשר נולדו לפני חודש בלידה מיוחדת במינה.

הסיכוי ללידת רביעיית עוברים הוא של כאחד ל-700 אלף לידות. למרות שהומלץ להורים על דילול עוברים, ההורים החליטו להביא את הרביעייה לעולם מתוך אמונה ותחושת שליחות. "אחרי אירועי 7 באוקטובר שבהם נרצחו ילדים חשבתי שאולי אני הכלי להביא ילדים לעולם. אנו אסירי תודה לצוות בשניידר שהיה לצידנו, טיפל וליווה במסירות אין קץ", שיתפה האם שלי.

 

הארבעה נולדו בבילינסון והעברו לאחר מכן לטיפול בפגיה בשניידר. בצוות הפגיה, אותה מנהל פרופ' גיל קלינגר, אמרו: "אנו מאושרים עבור משפחת חכימי היקרה על השחרור המיוחל הביתה ושמחים שהייתה לנו הזכות לקחת חלק במסע של תחילת חייהם של התינוקות ולעזור להם להתאושש ולגדול".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר