בוקר של בריאות של כללית, צילום דוברות כללית
בוקר של בריאות של כללית, צילום דוברות כללית

כללית פותחת את הקיץ עם "בוקר של בריאות" לבני הגיל השלישי

כללית דן-פ"ת השיקה בשיתוף עם עיריית ראש העין סדרת הרצאות חדשה לבני הגיל השלישי. בין הנושאים: שינה בריאה, תזונה, שיפור זיכרון ועוד

פורסם בתאריך: 27.6.24 15:34

כללית דן-פ"ת, בשיתוף פעולה עם עיריית ראש העין והאגף לאזרחים ותיקים, השיקה סדרת הרצאות חדשה לבני הגיל השלישי תחת הכותרת "בוקר של בריאות". הסדרה, הכוללת שישה מפגשים, נפתחה ביום רביעי האחרון (19.6) במועדון הוותיק בעיר, עם היענות מרשימה של למעלה מ-100 משתתפים.

ההרצאה הראשונה בסדרה, "שינה בריאה", הועברה על ידי כרמית פרץ, מרפאה בעיסוק ממחוז דן פ"ת של כללית, שהדגישה את חשיבותה של שינה איכותית לבריאות הגוף והנפש, במיוחד עבור בני הגיל השלישי והציגה מגוון טיפים מעשיים לשיפור איכות השינה: שמירה על שגרת שינה קבועה, כולל הגבלת מנוחת הצהריים ל-20-30 דקות והפחתת שתייה בערב למניעת התעוררויות לילה; שיפור סביבת חדר השינה על ידי הוצאת חפצים מיותרים, שימוש במזרון איכותי, כרית נוחה ומצעים נעימים בצבעים מרגיעים, ואוורור החדר במהלך היום; ביצוע פעילות גופנית בשעות הבוקר או הצהריים המוקדמות ולא בסמוך לשעת השינה; שילוב טכניקות הרפיה כגון מדיטציה, נשימות עמוקות או תרגילי מיינדפולנס; התייעצות עם רופא המשפחה במקרה של בעיות שינה מתמשכות; ושימוש מושכל בטכנולוגיה, כמו שעונים חכמים לניטור שינה, מכשירי סאונד לרעשי רקע מרגיעים, אפליקציות למדיטציה מודרכת, ואפילו שמיכות כובד להרגעה.

המשתתפים הביעו עניין רב והשתתפו בשאלות ותשובות עם המרצה בסיום ההרצאה.

בוקר של בריאות של כללית, צילום דוברות כללית דן-פ"ת

בוקר של בריאות של כללית, צילום דוברות כללית דן-פ"ת

סדרת ההרצאות תימשך מדי יום רביעי בשעות הבוקר (10:30-12:00) ותכלול נושאים מגוונים כגון חשיבות הפעילות הגופנית, תזונה מיטיבה, שיפור זיכרון, מיינדפולנס ובטיחות בטיפול תרופתי. ההרצאות פתוחות לכלל הציבור וללא עלות, ניתן להתעדכן בלוח הזמנים המלא מול האגף לאזרחים ותיקים.

ד"ר עמית אסיף, מנהל רפואי במינהלת ראש העין כללית: "אנו גאים להוביל יוזמה זו ולהביא את מיטב המומחים שלנו לקהילה. מטרתנו היא להעניק כלים מעשיים לשיפור איכות החיים של בני הגיל השלישי ולקדם אורח חיים בריא."

מיה אברהמי, נציגת העירייה, ציינה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם כללית בפרויקט חשוב זה. ההיענות המרשימה מעידה על הצורך והעניין בקרב האוכלוסייה המבוגרת בנושאי בריאות ואיכות חיים."

בנוסף להרצאות, כללית משקיעה מאמצים רבים בקידום השימוש בטכנולוגיה דיגיטלית לניהול בריאות, במיוחד עבור בני הגיל השלישי. בחודשים האחרונים, הציבה כללית במרפאות ראש העין נציגים טכנולוגיים המספקים הדרכות אישיות למטופלים. נציגים אלה מלמדים כיצד לבצע פעולות שונות באפליקציית כללית ומציגים את מגוון האפשרויות הקיימות בה. מטרת היוזמה היא לאפשר למטופלים להיות עצמאיים יותר בניהול בריאותם, ולגשת למידע ושירותים רפואיים מכל מקום ובכל זמן.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר