לאור עלייה של 25% בביקוש לשירותי רפואה וירטואליים מתחילת המלחמה באוקטובר, פותח בית החולים בילינסון את בית החולים הווירטואלי המספק מגוון רב של שירותי רפואה אונליין לכל תושבי ישראל.
בית החולים הווירטואלי פועל בנוסף לשירותי הרפואה הרגילים ומספק מענה רפואי נוח, זמין ונגיש מבלי שהמטופל מגיע פיזית לבילינסון. על פי הנתונים, מאז תחילת המלחמה בחודש אוקטובר, זינק מספר ביקורי האונליין בבילינסון בעשרות אחוזים. לנוכח הביקוש הוחלט להקים את בילינסון NEXT. בבילינסון NEXT, המטופל יכול לקבל שירות רפואי היכן שנוח לו, מבלי לבזבז זמן ומאמץ בפקקים, חיפוש חניה והמתנה בתור.
בין השירותים שניתנים אונליין: ייעוץ רופא מומחה במגוון רחב של תחומים ובהם אונקולוגיה, המטו-אונקולוגיה, המטולוגיה, גנטיקה, עיניים, עור, נוירולוגיה, נשים, יולדות והשתלות כליה; ייעוץ וליווי במרפאות ייחודיות – תחומים מורכבים וקטנים המחייבים טיפול מולטי-דיסיפלנארי בכל מפגש מרפאה; מקצועות הבריאות כמו תזונה קלינית ודיאטה, פיזיותרפיה, שיקום דיבור, עו"ס ועוד באמצעות הדרכות ותרגולים בווידאו און ליין פרטני וקבוצתי; מגוון הדרכות מטופלים בתחום ריפוי פצעים, סוכרת, אי ספיקת לב, קרוהן ועוד; אולטרסאונד ביתי לנשים בהריון; חיישן חכם המותקן אצל חולים הסובלים מאי ספיקת לב; אשפוז בית – לאחר הביקור במיון יוצאים להתאשפז בבית, בהשגחת צוות ייעודי המגיע לביקורים ומנטר 24/7 את החולים בבית ללא תשלום.
אלי כהן מנכ"ל כללית, אמר: "המטופל של היום, מעדיף לקבל את השירותים הרפואיים בזמן ובמקום אשר נוחים לו – בבית, בדרך לעבודה וכחלק משגרת היום-יום שלו. בבסיס התפישה של הקמת בלינסון NEXT עומדת ההבנה כי בית החולים הוא כבר לא רק מקום פיזי שאליו מגיעים לקבל שירותים רפואיים. הקשר שלנו עם המטופלים מותאם לצרכי התקופה ולצרכים המשתנים של המטופלים ויכול להיעשות בדרכים מגוונות".
ד"ר איתן וירטהיים, מנהל בתי החולים בילינסון והשרון: ״מתחילת המלחמה זיהינו בבילינסון, בדומה לימי הקורונה, עלייה חדה בצריכת שירותי רפואה וירטואליים. בשנת 2023 ביצענו כ-60,000 ייעוציים וירטואליים כאשר הביקוש רק מוסיף לגדול. כמענה לכך הקמנו את בילינסון NEXT, המציע בנוסף לפעילות בית החולים השגרתית, מניפת שירותים רפואיים ביתיים רחבה בשילוב פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים וחכמים. הרגעים המרגשים ביותר הם לראות איך בזכות השירות הוירטואלי מטופלת לאחר שבץ מוחי שגרה באשקלון והקושי להגיע לבית החולים במרכז הוא ברור, בפרט בימים אלו, זוכה לקבל טיפול שיקום בדיבור ומשתקמת בצורה מצוינת גם בלי לצאת מהבית כלל. אנו נמצאים בתחילת הדרך, קיימות מגוון טכנולוגיות חדישות המאפשרות לבדוק, לאבחן ולעקוב אחר המטופלים מביתם ועתידות להתווסף עוד טכנולוגיות ושירותים נוספים בהמשך; ברור כי זו מגמה שתלך ותתפתח אצלנו ובהמשך גם במרכזים רפואיים אחרים".
תגובות