פרויקט "כרמית" בירושלים, עו"ד שלמה דרעי | באדיבות עו"ד שלמה דרעי
פרויקט "כרמית" בירושלים, עו"ד שלמה דרעי | באדיבות עו"ד שלמה דרעי

הכירו את פרויקט הנדל"ן בירושלים שזוכה להתעניינות מיוחדת בקרב משקיעים מהמרכז

פרויקט "כרמית" בירושלים, בניהולו של עו"ד שלמה דרעי, תופס תאוצה, וזוכה להתעניינות רבה בקרב משקיעים רבים מאזור המרכז

פורסם בתאריך: 27.9.24 14:31

פרויקט "כרמית" בירושלים, בניהולו של עו"ד שלמה דרעי, שכולל כ-1,000 יח״ד, שטחי מסחר, מלונאות, בתי ספר, מגרשי ספורט ופארק ציבורי גדול,  ושאושר להפקדה ע״י הועדה  המחוזית לתכנון ובניה בירושלים, נמצא כעת בהליך של התנגדויות, כאשר את המענה להתנגדויות מרכז משרד עו״ד שלמה דרעי בירושלים.

עו"ד שלמה דרעי, אשר פעיל מעל 35 שנה בתחום הנדל"ן, מחזיק ב-7% אחוזים בפרויקט ובעל ניסיון רב בתחום על כלל היבטיו: עסקאות מקרקעין, ליווי יזמים, ייצוג בוועדות ערר מחוזיות ועוד.

כאמור, הפרויקט זוכה להתעניינות רבה בקרב משקיעים מאיזור המרכז, בזכות מיקומו המעולה, נגישותו לרכבת הקלה ולאזורי התעסוקה בעיר, וככזה שמציע לזוגות צעירים חילונים ודתיים לרכוש דירה למגורים או להשקעה בירושלים.

מיקום מעולה, נגישות לרכבת הקלה ולאזורי התעסוקה בעיר | באדיבות עו"ד שלמה דרעי

מיקום מעולה, נגישות לרכבת הקלה ולאזורי התעסוקה בעיר | באדיבות עו"ד שלמה דרעי

פרויקט כרמית זוכה גם לתמיכה רבה מעיריית ירושלים, שמברכת על תכנית שמפרישה יותר מ-70% משטחיה לטובת הציבור בירושלים ועתידה לבנות מבני ציבור וגנים פתוחים לרווחת התושבים. יואל אבן, מהנדס העיר, התייחס לפרויקט: "אין כמעט תוכניות שנותנות כל כך הרבה הפרשות לצורכי ציבור כמו התוכנית של כרמית".

מעיריית ירושלים נמסר כי הקמת המתחם היא אבן שואבת לזוגות צעירים ומשפחות, וכי לצד מבני הציבור הגדולים שיוקמו בו, תהיה הקפדה יתרה על שמירה מקסימלית של ערכי הנוף והסביבה שגם הם מסמליה של ירושלים, ומהווים פקטור משמעותי בהחלטה לרכוש דירה דווקא בירושלים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר