יפית מיקלשטיין, צילום פנינה ג'יבלי
יפית מיקלשטיין, צילום פנינה ג'יבלי

לשחרר את החסימות: מאמנת הנשים יפית מיקלשטיין מאמינה בחיבור בין נומרולוגיה, רוחניות, התורה והנשמה

יפית מיקלשטיין, בעלת תשובה מזה 24 שנים, היא מורה לעבודה עצמית בתחום האמונה, נומרולוגית ומאמנת רוחנית לנשים. ראיון מרתק ומיוחד על נפש האדם, נומרולוגיה, מסלול רוחני, הזוהר הקדוש והקבלה, ואיך זה עוזר לנו לשחרור חסימות ולריפוי עצמי

פורסם בתאריך: 15.8.24 11:44

בס"ד

בגיל צעיר עברה יפית מיקלשטיין חוויה רוחנית ששינתה את חייה, אבל רק שנים לאחר מכן הבינה את המתנה שקיבלה. כיום היא משמשת כמורה לעבודה עצמית בתחום האמונה, נומרולוגית ומאמנת רוחנית לנשים. כל חייה התעמקה בלימודי נשמה, ובשנים האחרונות היא לומדת את פנימיות התורה, הזוהר הקדוש ויסודות הקבלה, אצל האדמו"ר המקובל הרב אברהם מרדכי גוטליב שליט"א. "הבנתי שהדרך לשינוי המציאות מתחילה בנו. התודעה שלנו היא ים של חכמה", אומרת יפית.

המסע של יפית מיקלשטיין החל בגיל צעיר מאוד. כיום, שנים רבות אחרי, היא מורה לעבודה עצמית בתחום האמונה. "כבר בגיל שמונה חוויתי חוויות רוחניות יוצאות דופן והשתחררתי ממגבלות הגוף", היא משתפת. "ריחפתי בשמיים ונחשפתי למראות ולתחושות שמימיות, הבנתי שיש לי נשמה. חיפשתי בבית הורי ספרים ומידע על החוויות האלה ולא מצאתי". לאחר שלא מצאה כל חומר בנושא, חששה מיקלשטיין לדבר על העניין ולכן לא סיפרה על כך לאיש. "במהלך החיים התרחקתי מהצד הרוחני שממילא לא יכולתי לדבר עליו וניהלתי אורח חיים חילוני. עם הזמן ובחלוף השנים, עברתי לא מעט דברים ובסופו של דבר הבנתי בגיל מאוחר יחסית שקיבלתי מתנה – יכולת להתחבר לנשמה".

יפית מיקלשטיין, צילום פנינה ג'יבלי

יפית מיקלשטיין, צילום פנינה ג'יבלי

מיקלשטיין מדגישה: "הקב"ה קורא לכל אדם. אין אדם, שהקב"ה לא רוצה בקרבתו. כל אדם, נועד לתקשר עם נשמתו ועם המציאות האלוקית, לקבל השראה, הדרכה והתרוממות רוח. לכן, כל אדם עובר מסע מיוחד משלו, דרכו עליו להתחבר לחכמה העליונה ולהגשמת ייעודו". היא מציינת שמדובר בעבודה לא פשוטה ויש דרך ארוכה לעשות זאת. "אך מתי שהוא חייבים להתחיל מאיזו שהיא נקודה".

מיקלשטיין עובדת לפי עקרונות הזוהר הקדוש והקבלה. "עולם קטן מקרין לעולם גדול – הקו המנחה אותי, הוא שהכול מתחיל בהבנה שלנו והעולם החיצוני הוא השתקפות של הדברים".

מה התהליך?
"אני מאבחנת את נפש האדם בעזרת הנומרולוגיה, כדי להבין את הנתונים שאיתם הוא נולד. אחר כך אני מאבחנת את המסלול הרוחני שלו ורואה על מה יושב הקושי. בעזרת המידע הנשמתי שלי וחוקי הקבלה, אני יכולה להדריך אותו, כיצד ניתן לפתוח את החסימות, להתרומם מעל שליטת הטבע ולשבור את התבניות. בנוסף, אני מאמנת מנטלית לנשים שרוצות לחיות מתוך אמונה, תומכת ומחזקת נפשית אמהות לילדים במשברים על רקע התמכרויות, וזה מתוך ניסיוני האישי".

התקשורת עם הנשמה מלווה את מיקלשטיין לאורך כל חייה. "הנשמה מאירה לאדם ומעבירה לו מסרים מבורא עולם. היא האמצעי לקבלת האור העליון. כאשר הקשר עם הנשמה מתוקן, האדם יחווה חוויות מרוממות וכל המציאות תשתנה לטובה", היא מציינת.

עוד היא מסבירה: "אנחנו רואים רק את הרובד החיצוני, שנקרא העולם הזה. אבל למעשה ישנם חמישה עולמות: עולם אדם קדמון, עולם האצילות, עולם הבריאה, עולם היצירה ועולם העשייה, שהוא העולם הזה. כל מה שקורה כאן, בעולם הזה, כבר קרה קודם, בעולמות העליונים יותר. העולם הזה שבו אנחנו חיים, הוא רק הביטוי החיצוני של הדברים והאמת נמצאת מעבר לזה. כל עולם, הוא יותר נקי ומזוכך מקודמו ולכן אנחנו עוברים תהליך של זיכוך עצמי. בתהליך הזה אנחנו לומדים לשחרר את הרצונות האישיים שלנו ולפתח כלים אמוניים. נשמה משמעותה אור האמונה. לכן העבודה של העולם הזה נקראת עבודת האמונה, וכשאור האמונה מאיר בתודעתנו אנחנו מתחילים לראות מעבר".

יפית מיקלשטיין, צילום פנינה ג'יבלי

יפית מיקלשטיין, צילום פנינה ג'יבלי

איך זה יכול להתרחש בפועל?
"התהליך יכול להתרחש בשתי דרכים: דרך תורה ודרך ייסורים. דרך התורה, משמעותה שאני לומד מהקדמונים והצדיקים שהיו לפני והשאירו לי הוראות עבודה בתורה ובספרים שכתבו. אני לומד מתוך ניסיונם, התנהגותם והמוסר הפנימי שלהם. הדרך השנייה, היא דרך הייסורים, שמשמעותה שאני לומד מתוך החוויות האישיות שלי, מתוך ניסיוני. במילים אחרות, אני לומד על "הגב" של עצמי".

ואיך תחום הנומרולוגיה מתחבר לנשמה?
"הנומרולוגיה היא כלי להבין מה חסר לנו וממה אנו צריכים להתרומם. היא מייצגת את הצד של הטבע שהוא המציאות התחתונה, והקבלה מייצגת את הצד שמעל הטבע, המציאות העליונה. בשביל לעבוד, אנו צריכים את שתי הנקודות הללו. אלו שני צדדים של אותו מטבע, כמו גוף ונשמה. הנומרולוגיה משקפת את אישיות האדם והקבלה מלמדת אותנו איך לעבוד עם האישיות הזו".

מה זה אומר?
"לכל אדם הרכב מספרים ייחודי משלו ובין כל המספרים מתנהלים יחסי גומלין. אלו הם כוחות בנפש האדם. כשהיחסים בין הכוחות לא מאוזנים נחווה חסימות בחיינו. אנחנו צריכים ללמוד לנהל את הכוחות הללו ולא שהכוחות הללו ינהלו אותנו. הקבלה מלמדת אותנו איך לאזן ולהשתמש במידות שלנו בחכמה, כדי שיפעלו לטובתנו ויהפכו לכלים להורדת השפע, כלים מתוקנים. אז מתחילים לקרות שינויים בחי האדם".

הסבירי לנו איפה נמצא הקשר לתורה?
"התורה אינה ספר היסטוריה שמתאר אירועים חיצוניים בלבד, אלא ספר הדרכה לעבודה עצמית, לפיתוח האמונה ולקשר עם האלוקים. התורה מנגישה לנו מערכת של חוקים ומצוות, על מנת שנוכל להיות בצוותא עם העליון ולקבל מחוכמתו. זוהי מערכת של ערכים גבוהים שלעיתים נבצר מבינתנו להבין, מאחר ויש לה שורשים רוחניים גבוהים, אבל זו היא מתנה שניתנה לנו כדי להכשיר אותנו לקבלת הטוב האלוקי".

יפית מיקלשטיין נולדה וגדלה בתל אביב. היא בעלת תשובה מזה כ- 24 שנים ולאורך חייה השתלבה בכל כל המגזרים: החילוני, הליטאי, החסידי, הדתי-לאומי ובעלי תשובה. יש לה שני ילדים, בת ובן, בשנות העשרים לחייהם. "עד שחזרתי בתשובה, ניסיתי להתכחש לעצמי ולסימנים שקיבלתי מבורא עולם. ניהלתי אורח חיים חילוני ולא הבנתי את גודל המתנה שקיבלתי. בשנים האלו חוויתי ייסורים רבים, כי באופן טבעי התרחקתי מאוד מהאמונה. לפני כ- 24 שנים, בערב ראש השנה, שוב נפתחו לי השמיים וראיתי מראות עליונים ומאז התחלתי לחזור בתשובה. הבנתי דרך התודעה שמה שחוויתי והמסלול שעברתי הוא לא דבר מקרי אלא הכנה לדבר גדול יותר וזה נכון לגבי כל אדם". היא משתפת.

"כל הדברים, האלה, מחייבים את האדם, כי הקב"ה מצפה מהאדם לעבוד ולהתקרב אליו באמת. לפני מספר שנים, הגעתי למורי ורבי הרב אברהם מרדכי גוטליב. תחת הדרכתו התחלתי ללמוד לימודי אמונה על פי דרכו של בעל הסולם ונחשפתי ללימודי ספר הזוהר הקדוש. הבנתי שניתן ליצור קשר אקטיבי עם הנשמה שלנו ולא רק לעבור חוויות פאסיביות, חוויות שאין לנו שליטה עליהן ואת זה אני מנסה להעביר הלאה".

את יכולה לשתף אותנו במקרים שחווית עם מטופלים?
"היה לי מקרה של אדם שהגיע אלי ובמפה שלו ראו שנים של עבודה קשה בכל הקשור לבנייה של בית, פרנסה ויציבות. מתוך המפה השתקף שאם הוא יתמיד לעבוד קשה, לאחר מספר שנים יראה תוצאות חיוביות וייתכן וישיג מטרות אלה. ואכן הוא לא נרתע, התמיד ועבד קשה על עצמו ואף על פי שמבחינה הגיונית לא היה נראה שהוא ירכוש בית, הוא הצליח עוד בטרם הסתיימה התקופה הקשה. מקרה נוסף, הוא של אישה שבמפה שלה ראיתי שהיא מתאימה לעבוד בחינוך. למרות שהיא לא הייתה בכיוון כלל. לאחר זמן מה היא קיבלה הצעה לעבוד בתחום. בעקבות הייעוץ היא הבינה שזה שייך לה ולמרות שלא הייתה לה הכשרה מתאימה היא עשתה מהפך מקצועי בחייה. בנוסף, לא מעט אנשים שהגיעו אלי בתהליכים משפטיים, מאבקים ומחלוקות, שינו בעקבות הייעוץ את דרך פעולתם ועל ידי כך נפטרו מהרבה דינים, עיכובים והגבלות. כמו כן, היו לי מקרים של אנשים שלא הבינו למה "הגורל" הביא אותם למצבים מורכבים בבית. בעקבות השיחות, הם עשו תפנית ופנו לדרך של חסד ועזרה לזולת.

לייעוץ, סדרת מפגשים, חוג בית ופרטים נוספים – [email protected]
טל': ‎ 053-310-5436(ללא הודעות).

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר