לוגו קבוצת עמישב באדיבות החברה
לוגו קבוצת עמישב באדיבות החברה

תנאים נוחים ושכר הוגן: קבוצת עמישב, מהבכירות בתחום, מגייסת מאבטחים/ות למוסדות החינוך בפתח תקווה

התנאים טובים, השכר הוגן, העבודה יציבה, וקבוצת עמישב, מהבכירות במשק בתחום, היא סוג של משפחה. כחודש לפתיחת שנת הלימודים מגייסת החברה מאבטחות.ים למוסדות החינוך בפתח תקווה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 30.7.24 15:23

כחודש לפני פתיחת שנת הלימודים, תחת הסלוגן המרגש "בואו לשמור על הילדים שלנו", מגייסת קבוצת עמישב מאבטחים ומאבטחות למוסדות החינוך בעיר פתח תקווה. מדובר בחברה מהגדולות והבכירות בתחום, אשר פועלת בעיר למעלה מעשור, ובתחום הביטחון במדינת ישראל למעלה מ- 40 שנה. החברה מספקת את השירות הטוב ביותר למוסדות החינוך ודואגת לכוח אדם איכותי, תוך דאגה לתנאי העובד, לאווירה משפחתית ושאיפה למצוינות.

"לעבוד בקבוצת עמישב, זה אומר לעבוד בעבודה קבועה, במקום עבודה שהוא סוג של בית ומשפחה", מסביר אייל בוימן, מנהל אזור פתח תקווה. "אנחנו דואגים לכל התנאים של העובדים שלנו והם מרגישים ויודעים שיש להם אבא, שתמיד עומד שם לצדם ומוודא שהם יקבלו את כל מה שמגיע להם על העבודה המאומצת והחשובה שהם עושים".

בוימן מוסיף שקבוצת עמישב דואגת להכשיר את העובדים בתחילת הדרך ולאורך השנה הם עוברים השתלמויות, ריענון נשק והתמקצעות בכפוף להוראות משטרת ישראל, משרד החינוך ואגף הביטחון. "אם בעבר אנשים פחות שאפו לעבוד כמאבטחים במוסדות חינוך", הוא מציין, "בשנים האחרונות התפיסה השתנתה ואנשים מבינים שמעבר לכך שמדובר בעבודה קבועה ונוחה לאורך כל השנה. בחופש הגדול, כשבתי ספר סגורים, אנחנו דואגים אם צריך לספק להם עבודה, כמו למשל במוסדות אחרים, או באירועים, ובמידה ואין מספיק עבודה, על מנת שיגיעו לשכר שלהם, הם מקבלים השלמת הכנסה". עוד חשוב לבוימן לציין כי בכל מוסדות החינוך יש ביתן ממוזג עם שקעים וכיסא ישיבה נוח. "העבודה היא עם אחריות גדולה אך לא קשה ומעבר לכך, הם מקבלים במוסדות החינוך את הכבוד המגיע להם מצד הנהלת בית הספר, המורים וכמובן התלמידים אותם הם מכירים באופן אישי".

בוימן מוסיף שמאבטחים מצטיינים מקבלים אות עובד מצטיין מטעם אגף הביטחון של עיריית פתח תקווה. "השכר הוא על פי מכרז עם תנאים טובים, יש להם יציבות והיתרון הוא שבחופשות החגים הם לא עובדים", הוא אומר. "מבחינת העובדים שלנו, יש לנו עובדים בכל הגילאים, מסטודנטים שלומדים בשעות הערב ועד גמלאים בגילאי 70 פלוס. העבודה מתאימה גם לאנשים שהם מסורתיים ומבקשים לא לעבוד בסוף שבוע".

מה הקריטריונים לקבלה לעבודה?
"שירות צבאי מלא בעברם, עברית קריאה וכתיבה, ובריאות טובה. הם צריכים להחתים את רופא המשפחה על מסמך רפואי שהם מקבלים מאיתנו. העובדים עוברים לפני תחילת העבודה הכשרה של שישה ימים, שיש בה מאמץ פיזי קל וירי בנשק. הם לומדים על סמכויות המאבטח, עוברים מבחן פסיכולוגי ממוחשב על מנת לוודא שאין להם בעיות נפשיות וכמובן צריכים להיות ללא עבר פלילי או פסיכיאטרי. העבודה ברובה היא שישה ימים בשבוע ראשון עד שישי, מהשעה 07:00 בבוקר ולכל היותר עד השעה 17:00. אנחנו עושים התאמות בהתאם לצורך של העובדים ושלנו, כך שניתן גם לסיים מוקדם יותר".

בנוסף לאבטחת מוסדות החינוך בעיר פתח תקווה, קבוצת עמישב נותנת לעיריית פתח תקווה מענה לאורך כל השנה. בחמש השנים האחרונות הרחיבה הקבוצה את אופי העבודה שלה בעיר והיא מאבטחת את משרדי ומבני העירייה, משרדי הרווחה, הפארק הגדול וכן עובדת יחד עם אגף הביטחון, סיירת האופנועים וסיירת הוונדליזם של עיריית פתח תקווה. "מידי שנה אנחנו מגדילים את היקף העבודה שלנו בעיר ונמשיך לתת את השירות הטוב ביותר ולגדול בהתאם", מסכם בוימן.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאייל בטלפון:

050-5358851 או במייל- [email protected]

אתר – https://amishav.co.il/

פייסבוק – https://www.facebook.com/amishavgroup/

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר