עובש וחלודה בגן גלים, מתקן פגום בגן נחליאלי, צילומים באדיבות ההורים
עובש וחלודה בגן גלים, מתקן פגום בגן נחליאלי, צילומים באדיבות ההורים

אכזבה: בגן אחד המתקנים סגורים בגלל ליקויים, בגן אחר יש עובש, חלודה וקירות מתקלפים

עובש, טחב, חלודה, מתקנים פגומים: תלונות של הורים בשני גנים על כך שהגנים לא מוכנים לפתיחת שנת הלימודים: "זלזול והזנחה". העירייה: "לא התקבלו פניות לגבי גנים אלה, הנושא יטופל"

פורסם בתאריך: 3.9.24 07:46

שנת הלימודים תשפ"ה נפתחה בגני הילדים גם עם תלונות של הורים משני גנים בפתח תקווה: בגן אחד יש תלונות על כך שהמתקנים בחצר אינם ניתנים לשימוש הילדים בגלל מצבם המוזנח וליקויים בטיחותיים. בגן נוסף התמונות אינן מטעות ותואמות את תלונות ההורים על חלודה, עובש, טחב וקירות מתקלפים.

מתקנים סגורים ופגומים ומחסור במתקן בשירותים בגן נחליאלי

מתקנים סגורים ופגומים ומחסור במתקן בשירותים בגן נחליאלי

הורים לילדים בגן נחליאלי, גן טרום טרום חובה ברחוב מייזנר בשכונת כפר גנים, מתלוננים שלמרות החופשה הארוכה הם גילו בתחילת השבוע שהגן לא הוכן בכלל לפתיחת השנה. ההורים אומרים: "אני המומים ומאוכזבים מהתנהלות אגף החינוך בעירייה". הם מספרים על מתקני משחקים סגורים לפעילות בחצר הגן, על אופניים שבורים בחצר, ועל ליקויים נוספים בתוך הגן, כמו למשל מחסור במתקן לנייר בשירותים.

"זו הייתה אכזבה גדולה עבור הילדים להגיע ולמצוא את הגן במצב כזה ביום ראשון, ללא אפשרות לשחק במתקנים בחצר הגן. אנחנו לא מבינים איך אפשר להגיע ליום הראשון לשנת הלימודים במצב כזה. יש ילדים שהתחילו לטפס על המתקנים אבל הורדנו אותם מהר כי יש סרט וזה כנראה מסוכן ואסור לשימוש".

טחב וחלודה בגן גלים, צילום פרטי

טחב וחלודה בגן גלים, צילום פרטי

בעוד בגן נחליאלי עיקר התלונות הן על מתקני החצר, הורים בגן נוסף, גן גלים, במרכז העיר, מתלוננים על מצבו של הגן עצמו. התלונות החמורות הן על קירות מתקלפים, עובש וטחב בקירות, ועל חלודה.

"זו בושה אומר אחד ההורים, איך אפשר לקבל ילדים ככה לגן אחרי שהיה קיץ שלם להכין אותו לפתיחת השנה. מדובר בהזנחה ובזלזול. זו הזנחה של כל הגן".

מהעירייה נמסר: "שנת הלימודים בפתח תקווה נפתחה בצורה מיטבית. במסגרת ההכנות לפתיחת השנה בוצעו עבודות במסגרות החינוך השונים בעלות השקעה של עשרות מיליוני שקלים. בפתח תקווה פועלים כ-560 גני ילדים, אשר טופלו במהלך חופשת הקיץ, בהתאם לצורך. חלק מעבודות התחזוקה נעשות גם בשוטף, וככל שישנן תקלות נקודתיות צוות הגן נדרש לפתוח פניה אשר תטופל ע"י אנשי התחזוקה של העירייה, כפי שקורה תמיד. בתוך כך, לא הייתה פניה על ליקויים בגנים המדוברים ועל כן הנושא ייבדק ויטופל בהתאם".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר