אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com
אילוסטרציה של גן ילדים Paha_L depositphotos.com

פתיחת השנה: הורי גן לחינוך מיוחד לא מבינים מדוע אין לילדיהם צהרון

"המשמעות היא שנצטרך לאסוף את הילדים ב-14:00, להורים עובדים זה בלתי אפשרי", אומר אחד ההורים, "אנחנו מקבלים תשובות כמו 'נבדוק'". העירייה: "פועלים למציאת פתרון"

פורסם בתאריך: 5.9.24 08:06

הורים לילדים בגן חינוך מיוחד בפתח תקווה, גן ענבר, ברחוב כצנלסון בשכונת נווה גן, מתלוננים על כך שהעירייה לא מצאה צהרון שיקלוט את ילדי הגן בשנת הלימודים הנוכחית, תשפ"ה.

אחד ההורים מספר: "להפתעתנו, עד כה, למרות שבעצם היה את כל הקיץ לצורך כך, עיריית פתח תקווה לא השכילה למצוא צהרון שמסוגל לאכלס את ילדי הגן. בהיעדר צהרון, המשמעות היא שמדי יום, נצטרך לאסוף את הילדים בשעה 14:00. להורים עובדים זה כמובן בלתי אפשרי וגורם נזק גדול מאוד. גם עבור הילדים מדובר בפחות שעות מסגרת".

עוד הוא מציין: "בשנים קודמות צירפו אותנו לצהרון בגן הסמוך אבל השנה גם את זה לא אפשרו לנו. פנינו אל לא מעט גורמי עירייה רבים, כולל גורמים בכירים, כולם שולחים לנו הודעות בסגנון 'נבדוק' ובפועל שום דבר לא קורה. אנחנו מצפים מהעירייה למצוא פתרון, זו אחריותה כלפי תושביה, זו אחריותה כלפי ההורים והילדים".

 

ומה אומרים בעירייה? מעיריית פתח תקווה נמסר: "שנת הלימודים בפתח תקווה נפתחה בצורה מיטבית. מדובר בשכבות גיל שונות ולכן לא ניתן לאחד צהרונים עם גן סמוך. במקביל, כפי שהוסבר להורים, אנו פועלים למציאת פתרון בקרוב. יודגש כי פתיחת צהרון מותנה בתקן נרשמים, כפי שקיים בכל הארץ, ועל כן יש צורך ברישום של מינימום 15 תלמידים בצהרון. למרות זאת, העירייה משקיעה מיליוני שקלים בהסעות מיוחדות שמאפשרות לאחד צהרונים וכן במגוון פתרונות נוספים במטרה לתת מענה גם עבור הגנים שבהם יש תלמידים בודדים המבקשים מסגרת צהרון".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר