אורית עוזרי, מנהלת בית ספר נצח ישראל, צילום דוברות העירייה
אורית עוזרי, מנהלת בית ספר נצח ישראל, צילום דוברות העירייה

מנהלת חדשה לבית הספר נצח ישראל. מהיכן היא מגיעה?

מנהלת חדשה לבית הספר נצח ישראל, אורית עוזרי שאומרת: "הקשבה ושיתוף פעולה עם הורי ביה"ס, כמו גם סובלנות והכלה, יובילו לפיתוח אקלים חינוכי מקדם"

פורסם בתאריך: 20.8.24 09:54

אורית עוזרי נבחרה לנהל את בית ספר נצח ישראל, ותחליף את רוית זר, שממשיכה לתפקיד מאתגר אחר במשרד החינוך. עוזרי היא בעלת תעודת הוראה ותואר ראשון בספרות ותושב"ע, ותואר שני במסלול ניהול מערכות חינוך באוניברסיטת בר אילן. היא החלה את דרכה המקצועית באולפנת 'צפירה', והמשיכה לתיכון 'בנות אמונה' בבני ברק, שם מילאה שורה של תפקידים, ביניהם חינוך, חברה בצוות ניהול, רכזת חינוך חברתי והגשה לבגרות בספרות ותושב"ע.
ב-13 השנים האחרונות ניהלה את בית הספר "חמד אפיקים" בבני ברק, בו לומדים תלמידים בכיתות חינוך רגיל לצד חינוך מיוחד.

בשנת תשפ"ג נבחרה עוזרי למנהלת מצטיינת מחוז תל אביב בשל קידום יוזמות חינוכיות, הובלה למצוינות בתחום הפדגוגי, הרחבת שיתופי פעולה עם כל באי ביה"ס והקהילה.

לדבריה היא מאמינה כי בית הספר הינו עוגן לתלמידים, למורים ולקהילה, והקו המנחה הוא אנושיות ומקצועיות, טיפוח והשקעה הן באוכלוסיית המורים והן באוכלוסיית התלמידים, והכל מתוך תקשורת מקרבת ומכבדת, גילוי חוזקות, כישורים והעצמה אישית. "לתפיסתי הקשבה ושיתוף פעולה עם הורי ביה"ס, כמו גם סובלנות והכלה, יובילו לפיתוח אקלים חינוכי מקדם ברוח חזון החמ"ד בביה"ס", היא אומרת. "כל תלמיד ראוי לקבל את הזכות לפרוח, לגדול ולממש את הפוטנציאל הגלום בו".

ראש העירייה רמי גרינברג ומנהלת האגף לחינוך יסודי, טלי טולדנו, בירכו את עוזרי ואמרו: "אורית מצטרפת לצוות מנהלות ומנהלים איכותי ביותר, האמון על חינוכם של ילדי העיר בחינוך היסודי. אורית מביאה מניסיונה וכישוריה ואין ספק שהיא תוביל את בית ספר נצח להצלחה ולשגשוג. אנו רוצים להודות למנהלת היוצאת רוית זר שקידמה את ביה"ס במקצועיות ובמסירות, ולאחל לה הצלחה רבה בהמשך".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר