מימין אירס ג'דאע מנהלת קיבוץ גלויות, איריס ורד מנהלת עין גנים צילומים דוברות העירייה
מימין אירס ג'דאע מנהלת קיבוץ גלויות, איריס ורד מנהלת עין גנים צילומים דוברות העירייה

נבחרו מנהלות חדשות לשני בתי ספר יסודיים בפתח תקווה

שתי מנהלות חדשות בחינוך היסודי בפתח תקווה, שתיהן ייכנסו לתפקיד בשנת הלימודים הקרובה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 16.7.24 08:03

שתי מנהלות חדשות בחינוך היסודי בפתח תקווה: שתיהן ייכנסו לתפקידן בשנת הלימודים הקרובה. איריס ורד תנהל את בית הספר עין גנים ותחליף את רוני שאשה קרסיק שיוצאת לשנת שבתון, איריס ג'דאע תנהל את בית הספר קיבוץ גלויות ותחליף את מרב פלג בס.

איריס ורד, תנהל את בית הספר עין גנים: ורד, תושבת פתח תקווה ואם לשלושה, היא בעלת תואר ראשון בהצטיינות יתרה בחינוך ובעלת תואר שני בהצטיינות במסלול ניהול מערכות חינוך. היא תחליף בניהול עין גנים את רוני שאשה-קרסיק.
בתחילת דרכה של ורד במערכת החינוך היא לימדה שפה, תיאטרון ודינמיקה קבוצתית והכשירה מגשרים צעירים. היא עבדה מספר שנים כמחנכת, רכזת חברתית וכמדריכת מורים מובילים ונבחרה למצטיינת מחוז תל אביב כרכזת חינוך חברתי. בחמש השנים האחרונות ניהלה את בית הספר היסודי "נחשונים" באריאל.

אירס ורד מאמינה כי דיאלוג מיטבי עם האחר (מורה, תלמיד, הורה) – הוא הבסיס להצלחה אישית, חברתית ולימודית. "חשוב להבטיח שיחסי האנוש, תרבות הדיבור והמפגש הלימודי יתאפיינו באמון בין-אישי, כבוד הדדי, והתנסויות למידה", היא אומרת. "למידה דיאלוגית משמעותית, המעצימה את התלמידים והצוות החינוכי ומקנה דרך חיים של חשיבה מושכלת וביקורתית, מעורבות, אכפתיות, אחריות ותרומה לחברה. תקשורת מכבדת וראויה בין באי בית הספר הינה בסיס איתן ליחסי גומלין. לכל ילד.ה ניגון משלו.ה הבא לידי ביטוי ביכולותיו.ה, נטיותיו.ה וכישוריו.ה. מתן ביטוי אישי מאפשר העצמה, טיפוח הכישורים, תחושת ערך עצמי גבוה ומסוגלות".

איריס ג'דאע תנהל את בית הספר קיבוץ גלויות: ג'דאע, תושבת ראש העין ואם לשניים, היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה מהאוניברסיטה הפתוחה, ובעלת תואר שני בטיפול בלקויות למידה: הערכה והתערבות חינוכית, מבית ברל. היא תחליף את מירב פלג בס אשר פרשה לגמלאות.

 

ג'דאע החלה את דרכה כאשת חינוך בשנת 2009 כמורה לאומנות ובשנת 2017 שימשה כמורה ומחנכת, ובהמשך כרכזת מצטיינת השתלבות הפרט, רכזת שפה ורכזת שכבות א – ג. בשנים האחרונות שימשה כסגנית בבית הספר ובתפקיד זה קידמה ביתר שאת את הפדגוגיה וייחודיות בית הספר.

עם קבלת התפקיד אמרה ג'דאע בהתרגשות: "אני מודה על האימון בי ועל בחירתי לתפקיד מנהלת קס"ם – קיבוץ גלויות. אני רואה את תפקידי כמנהלת להכין את דור העתיד בלמידה רלוונטית ואקטואלית, ולאפשר לכל תלמיד לגלות את חוזקותיו ולהביאן לידי ביטוי.
בי"ס קיבוץ גלויות הוא בית מצמיח וחם לכל הבאים בשעריו. אמשיך להוביל את ביה"ס להצלחות, ליישום שיטות הוראה מתקדמות ולהבטיח שכל תלמיד יקבל את ההזדמנות הטובה ביותר למימוש הפוטנציאל האישי שלו. בשנים הקרובות בית ספר יתמקצע בנושא מדעים וטבע עד להפיכתו לבית ספר על אזורי. בהזדמנות זו, ברצוני להודות למירב פלג בס, מנהלת בית הספר, על הדרך המשותפת ועל הובלת בית הספר בשנים האחרונות".

ראש העירייה רמי גרינברג ומנהלת האגף לחינוך יסודי טלי טולדנו, בירכו את השתיים לרגל תפקידן החדש ואמרו: "אנו מברכים את המנהלות החדשות לרגל כניסתן לתפקיד ומאחלים להן ולקהילות בית הספר הצלחה רבה בשנת הלימודים הבאה. מערכת החינוך בעיר פתח תקווה היא מהמובילות והאיכותיות שיש, ואנו נמשיך לקדם את ייחודיות בתי הספר, הערכים והלמידה".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר