כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com
כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com

הכי טובה במחוז: זו תעודת ההצטיינות שקיבלה פתח תקווה בתחום החינוך

יוזמות, שיתופי פעולה, הזנה ועוד: פתח תקווה נבחרה למצטיינת מחוז תל אביב בהפעלת תכנית הצהרונים ניצנים. גרינברג: תודה לכל הגורמים על ההשקעה למען תלמידי העיר"

פורסם בתאריך: 4.7.24 08:23

תכנית צהרוני ניצנים בפתח תקווה, המתקיימת בבתי הספר היסודיים ובית הספר של החגים, זכתה בפרס הצטיינות מחוזי של מחוז תל אביב. וועדת הפרס המחוזית בחנה את התכנית בין הערים במחוז, ביניהם תל אביב, הרצליה, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, אור יהודה ועוד. עיריית פתח תקווה נבחרה מכולן לקבלת פרס ההצטיינות המחוזי. הפרס ניתן על הצטיינות הן בתחום האירגוני והן בתחום הפדגוגיה, החדשנות והיוזמות הרשותיות.

ראש העירייה, רמי גרינברג, ברך על הזכייה ואמר: "במסגרת כלל ההשקעות הרבות של העירייה במערכת החינוך העירונית, אנו מפנים משאבים רבים עבור פעילות הצהרונים, בכלל ההיבטים הנדרשים. אנו מקיימים שיח שוטף עם נציגות ההורים ועונים על הצרכים של תלמידי הגנים ובתי הספר כדי לאפשר שהות פורה, חינוכי ומהנה עבור תלמידנו בכל שכבות הגיל הרלוונטיות. אני מודה למנהלת המחוז חיה שיטאי, לראש מינהל החינוך בעירייה אנה נבות, ולגורמי המקצוע ברשות, מנהל מינהל החינוך רמי הופנברג ולאגף המינהלה לשירותי חינוך ורווחה חינוכית בניהולה של קרין אוחיון שמובילה את הפרויקט וצוות התכנית, ליאור שהרבני ושגיא קורן, על ההשקעה הרבה למען תלמידי העיר".

ממשרד החינוך נמסר כי העיר פתח תקוה נבחרה כרשות המובילה במחוז תל אביב בקידום תוכנית "ניצנים" של משרד החינוך. ועדת הפרס בראשות סגן מנהלת המחוז, אבי הראל, בחנה לאורך כל שנת הלימודים את עבודת הרשויות תוך התמקדות בתבחינים שונים כמו שימור רצף חינוכי בין בית הספר לצהרון, פיתוח יוזמות, שיתופי פעולה, הזנה ועוד. לדברי אמיר פוני, רפרנט תכנית ניצנים במחוז תל אביב, העיר פתח תקוה עמדה בכל הקריטריונים ופיתחה יוזמות חינוכיות בצהרונים כגון לימוד השפה האנגלית, שמירה על איכות הסביבה ועוד. יצוין כי את התוכנית בעיר מלווים מפקחת בית הספר, מנהל חברה ונוער, מנהלי בתי הספר וצוותי ההוראה.

עוד ציינו במשרד החינוך כי בשנת הלימודים תשפ"ד, יצא מחוז תל אביב ביוזמה למתן תעודת הערכה לרשות המקדמת את תכנית ניצנים. תכנית ניצנים היא מסגרת חינוכית העשרתית המתקיימת בסיום יום הלימודים בכיתות א'–ב' בבתי הספר היסודיים ובחופשות החגים גם בגני הילדים ובכתות ג'. מטרת התוכנית היא לספק מענה חינוכי, איכותי והפגתי תוך הקלת הנטל הכלכלי על הורי התלמידים.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר