כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com
כיתה אילוסטרציה Syda_Productions depositphotos.com

פרשה חמורה בתיכון בפתח תקווה: מורה צרך אלכוהול וגז קצפות עם תלמידים וניהל איתם תכתובות מיניות

המעשים היו בביתו של המורה, שמלמד תנ"ך בעמל א'. המשטרה פתחה אתמול בחקירה בעקבות דיווח על החשדות כלפי המורה ועצרה אותו. מעצרו הוארך ב-4 ימים

פורסם בתאריך: 17.6.24 09:13

פרשה חמורה בתיכון בפתח תקווה: שוטרי מחוז מרכז עצרו אמש (ראשון) מורה תושב פתח תקווה, בחשד שצרך אלכוהול, סיגריות וגז קצפות ביחד עם כמה מתלמידיו בתיכון בעיר, ואף קיים עימם תכתובות בעלות אופי מיני.

חוקרי תחנת פתח תקווה פתחו בחקירה עם קבלת דיווח בדבר מורה בתיכון בעיר שעל פי החשד צרך בביתו יחד עם כמה מתלמידיו אלכוהול, סיגריות, גז קצפות ואף קיים תכתובות בעלות אופי מיני עם כמה מתלמידיו.

אמש עוכב המורה,  תושב העיר בשנות ה-40 לחייו לחקירה ובסיומה נכלא. היום הוארך מעצרו של המורה, עידן ששה בן 41, בארבעה ימים. ששה הוא מורה לתנ"ך בתיכון עמל א'.

מדוברות העירייה נמסר: "מיד עם היוודע החשדות בפני רשת החינוך המפעילה את המוסד המדובר, בית הספר פעל באופן מידי להרחקת המורה מבית הספר לאלתר, זאת בשיתוף ובהנחיית גורמי המקצוע בפיקוח של משרד החינוך, העירייה והנהלת הרשת. במקביל, בית הספר נתן מענה חינוכי חלופי למורה שהורחק וכן המשיך לפעול בהיבט החינוכי והרגשי מול תלמידי בית הספר. יודגש כי במקביל לתהליך החינוכי, הוגשה תלונה במשטרה על ידי בית הספר. לצד חקירת המשטרה בנושא, העירייה תמשיך ללוות את תלמידי בית הספר והגורמים המקצועיים ותעניק סיוע ככל שיידרש".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר