איש באזיקים Alexey_Seafarer depositphotos.com

700 אלף ש"ח מעשרות קורבנות: נחשפה פרשה גדולה של סחיטה מינית

בפרשה הזו היו פרופילים מזויפים, הצעות לרכוש סרטונים אינטימיים, וגם איומים ושימוש בשם של משפחת פשע. הסיפור המלא

פורסם בתאריך: 2.7.24 08:25

יחידת ההונאה והפשיעה המקוונת במחוז מרכז, עצרה בתחילת השבוע במסגרת חקירה מורכבת ורבת היקף, תושב ראש העין בשנות ה- 20 לחייו בחשד לעשרות מקרים של התחזות לאחרים במטרה לפתות קורבנות ולסחוט אותם כספית תוך שימוש בסחיטה, הפחדה ואיומים.

חוקרי מחלק פשיעה מקוונת במחוז מרכז, בשיתוף חוקרי הפשיעה המקוונת של מחוז ירושלים, פתחו לפני מספר חודשים בחקירה סמויה לאחר שבמשטרת ישראל התקבלו עשרות תלונות בחשד למעשי הונאה בשיטות שונות, על ידי דמויות שונות, וזאת באמצעות זהויות בדויות ושונות ברשתות החברתיות ויישומים להעברת כספים.

על פי התלונות שהצטברו, עלה כי החשוד במעשים פתח פרופילים על שמות בדויים, בדרך כלל של בחורות, והציע לגולשים הצעות מפתות לעשות כסף מהיר, לרכוש תמונות וסרטונים המוגדרים למבוגרים בלבד, או לרכוש כרטיסים להופעות שונות.

 

בכל המקרים העבירו הקורבנות לחשוד כסף מבלי לקבל תמורה, כאשר בהמשך הקשר ביקש החשוד עוד כסף לצורך השקעה או כדמי שתיקה ואיום על מנת שלא יפיץ בציבור את רצון הקורבן לרכוש סרטונים אינטימיים. במקרים מסוימים, על מנת לקבל את התשלום, הוא דרש מהקורבנות שליטה על חשבונות בנק ואפליקציות וניהל אותם כאוות נפשו ובמקרים אחרים איים על הקורבנות בפגיעה פיזית תוך שהשתמש לפחות פעם אחת בשם של משפחת פשע מוכרת במרכז הארץ.

עד כה, נאספו ראיות שקושרות את החשוד לסחיטת מספר רב של קורבנות בסכום מצטבר של כ-700 אלף ש"ח. עם מעצרו של החשוד, עברה החקירה לשלב הגלוי. החשוד הובא לחקירה במשרדי המחלק לפשיעה מקוונת של מחוז מרכז ואתמול, בהתאם לממצאי החקירה וצרכיה, הוארך מעצרו עד יום שני הבא.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר