שתי חנויות מותגים חדשות: שתי חנויות דגל בקונספט העולמי החדש של המותגים הבינלאומיים BERSHKA ו- PULL&BEAR נפתחו בקניון הגדול בפתח תקווה. ההשקעה בפתיחת שתי חנויות הדגל נאמדת בכ-12 מיליון ש"ח. לשתי הרשתות היו חנויות קטנות יותר בקניון בפתח תקווה. הן היו סגורות כשלושה חודשים ועתה נפתחו במהדורה משודרגת, חנויות דגל בקונספט חדש ומשודרג. פתיחת החנויות הינה חלק ממהלך לשדרוג, שיפוץ והשבחת תמהיל החנויות של הקניון.
אירוע ההשקה היום בקניון היה מלא בהפתעות. שלי פרץ, אחותו של שוער הכדורגל הבינלאומי דניאל פרץ, וגיסתה לעתיד של נועה קירל, הגיעה הבוקר (יום חמישי ה 5.12) לאירוע של השקת שתי חנויות הקונספט. היא פגשה באירוע את הקומיקאית והשחקנית עדי אשכנזי. פרץ סיפרה לאשכנזי שהיא התחילה השבוע לימודי תואר ראשון בשיווק, פרסום ותקשורת, בקריית אונו. היא בחרה ללמוד שם בשל הקירבה לביתה במושב מזור, שם היא מתגורר עם החבר שלה.
עוד סיפרה פרץ שהקניון הגדול הוא קניון "הבית" שלה, שם היא נוהגת לעשות את הקניות. עוד היא סיפרה שלפני כמה ימים חזרה מחופשה משפחתית בבודפשט עם אחיה דניאל, נועה קירל ואמא של הפרצים, שם הם נהנו מחופשה מהנה וכייפית. וגם: מי שהתחיל להתרגל להשקות והגיע בהתלהבות שיא היה כוכב הרשת אורן להב, שכיום מדורג כאחד הטיקטוקרים הכי נצפים בארץ. הוא הפתיע את אשכנזי ופרץ עם מתנה לחג חנוכה – הסופגנייה הבלונדית עם העיניים הכחולות.
סניף הדגל החדש של BEAR&PULL מיועד לנשים, גברים ובני נוער, ומשתרע על שטח של כ-600 מ"ר, בקומת המסחר העליונה. הסניף עוצב על ידי אדריכלי המותג הבינלאומי, ומתכתב עם הנראות והקונספט העולמי של B&P: קו חדשני המשלב מוטיביים של מתכת, זכוכית ובטון, הנותנים יחד מראה הרמוני ונקי ומאפשר בולטות של הפריטים והקולקציות הצבעוניות. כמו כן, לראשונה ברשת יוצבו קופות אוטומטיות, והחנות תכיל 10 תאי הלבשה מרווחים ומאובזרים.
סניף הדגל החדש של BERSHKA ממוקם גם הוא בקומת המסחר העליונה של הקניון, משתרע על שטח של כ- 600 מ"ר, ועוצב גם בקונספט העולמי החדש. החנות החדשה משלבת חוויה הוליסטית החל מהנראות ועיצוב ועד הטכנולוגיה והחידושים בתאי הלבשה מיוחדים המאובזרים בחיישנים המתריעים שהתא פנוי, החלפה שבועית של קולקציות חדשות ועוד.
עומר אוגולניק, מנכ"ל קניוני עופר: "כניסתם של המותגים הבינלאומיים פול אנד בר וברשקה במתכונת החדשה שלהם, מהווה הבעת אמון בחוזקתו ועוצמתו של הקניון. מדובר בחלק משרשרת מהלכים ושינויים שמבצע עופר הקניון הגדול: חיזוק התמהיל, בנוסף לשדרוג ושיפוץ הקניון שיערך במהלך שנת 2025, בהשקעה של כ – 65 מיליון".
נעמי סימן טוב, מנכ"לית הקניון הגדול: "כחלק מהאסטרטגיה של הקניון אנו פועלים על מנת להכניס לקניון את המותגים המובילים והנחשקים בעולם. הנהלת הקניון עובדת במרץ ובאופן שוטף על מנת לייצר ולשמר תמהיל מדויק עם מגוון מותגים בינלאומיים ומקומיים מובילים. המטרה שלנו להעניק לצרכן הישראלי את חווית הקניות והבילוי האולטימטיבית. כל משפחה יכולה להגיע לעופר הקניון הגדול, באמצעות הרכבת הקלה, או כל כלי תחבורה אחר, וליהנות מכל העולמות".
תגובות