דחיית אירוע יאסו בפתח תקווה, דוברות העירייה
דחיית אירוע יאסו בפתח תקווה, דוברות העירייה

בעקבות המצב הבטחוני: זה האירוע הגדול שהעירייה החליטה לדחות

ביום שלישי הבא, בחול המועד, אמור היה להתקיים בערב אירוע יאסו, ולפני כן הופעה של קופיקו וקוגמלו לילדים. שני האירועים נדחו לנובמבר: "לאור המשך הלחימה ומתוך אחריות לשלום הציבור"

פורסם בתאריך: 14.10.24 15:43

עיריית פתח תקווה החליטה על דחיית אירוע יאסו שהיה אמור להתקיים בחוה"מ סוכות ביום שלישי ה-22.10. במסגרת האירועים היה אמור להתקיים אירוע לילדים בשעות אחר הצהרים, עם כוכבי הילדים קוגמלו וקופיקו, ואילו בשעות הערב הייתה אמורה להתקיים חגיגה יוונית לכל המשפחה עם להקה יוונית, הזמר עדן חסון ולהקת אתניקס.

בהודעה שפרסמה העירייה נכתב: "לאור המשך הלחימה ומתוך אחריות לשלום הציבור, הוחלט על דחיית אירוע יאסו בסוכות, הן לילדים והן למבוגרים, ולקיימו ב-14.11.24 באותן השעות. כל הכרטיסים שנרכשו בטלים ומבוטלים והחזר כספי יוחזר לתושבים תוך מספר ימי עבודה. עמכם הסליחה".

כל רוכשי הכרטיסים יקבלו החזר כספי אוטומטי ולקראת האירוע שיתקיים בנובמבר ירכשו כרטיסים מחדש, במידה והמועד נוח להם.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "מתוך אחריות לשלום הציבור ומתוך רצון להימנע מאי וודאות בסמוך לאירוע, החלטנו על ביטול האירוע בסוכות ולקיימו במועד אחר. עיריית פתח תקווה ממשיכה להיערך לכל תרחיש, לתגבר את מערך הביטחון בכל רחבי העיר, לאורך כל שעות היממה, ולספק לתושבי העיר מעטפת אבטחה רחבה ככל הניתן. מאחל לכל עם ישראל חג שמח ובשורות טובות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר