הסקייטפארק בפתח תקווה, צילום דוברות העירייה
הסקייטפארק בפתח תקווה, צילום דוברות העירייה

כמו רחוב: פתח תקווה חונכת סקייטפארק מהמתקדמים בארץ

2,700 מ"ר: הסקייטפארק החדש של פתח תקווה נבנה בסגנון פלזה ויש בו שלושה מתחמים שונים, אחד מהם מדמה רחוב, מתחם נוסף מזכיר מקום אהוב על סקייטרים בעולם

פורסם בתאריך: 22.8.24 12:57

עיריית פתח תקווה חונכת היום, יום חמישי 22.8.24, סקייטפארק חדש על שטח של כ-2,700 מ"ר, בין הרחובות שמלצר והמפלסים, בסמוך לאצטדיון, וקריית הספורט החדשה שתפתח בקרוב ובה שני אולמות מקצועיים להתעמלות אומנותית והתעמלות קרקע.

הסקייטפארק נבנה בסגנון "פלאזה", עם אלמנטים ותוואי המדמה רחוב של ממש, המשלב סגנונות שונים וריצוף ייחודי, ומדמה גלישה כמו ברחוב. במרחב זה שולבו חומרים ואלמנטים מיוחדים כדוגמת אריחי גרניט ומעקות קורטן.

הסקייט פלאזה מאופיין בשלושה מתחמים:

Street skate – אזור צר וארוך המדמה רחוב של ממש, כולל ריהוט רחוב, עצים וריצוף באריחי גרניט.

Pure plaza – מתחם שנראה כמו כיכר עירונית המשלב רמפות ואזורי קפיצה MACBA מיוחדים, ההשראה למתחם נלקחה מכיכר המוזיאון בברצלונה (מתחם האהוב על סקייטרים מכל העולם), ריצוף הפלזה יהיה גם הוא מאריחי גרניט.

Concrete bowl – אזור קלאסי להרבה סקייטפארקים, במקום בור מבטון המאפשר גלישה לסקייטרים יותר מקצועיים.

במתחם שולבו אזורי ישיבה מוצלים, תאורת רחוב וברזיות.

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "הקמנו בפתח תקווה את אחד ממתחמי הסקייטפארק החדשניים והמתקדמים שיש בארץ. במתחם שלושה אזורים ושילוב סגנונות, הנותנים מענה לכל הקהלים, מחובבנים ועד מקצוענים. עיריית פתח תקווה תמשיך לקדם את מרחבי הספורט והפנאי בכל שכונות העיר, מתוך אמונה באורח חיים בריא ופיתוח מרחבים ציבוריים, המאפשרים לכל אחד ואחת ליהנות ממתחמי ספורט במגוון תחומים. בסמוך לסקייטפארק יפתח בקרוב אולם חדיש, מקצועי ורחב ידיים ובו אולמות להתעמלות אומנותית והתעמלות קרקע וחדר מחול. במרחב זה גם בחר גם הוועד האולימפי לקבוע את משכנו החדש ".

את הפרויקט הוביל מינהל הנדסה ותכננה קבוצת ק.ס.מ אדריכלים בליווי אבי לוזיה (מתכנן ספורט שזכה במספר אליפויות בסקייטבורד), שמתמחים בתכנון סקייט פארקים ברחבי הארץ. טקס חנוכת הסקייטפארק יתקיים היום, חמישי 22.8, בשעה 17:30 ברחוב המפלסים 22. הטקס בנוכחות ראש העירייה וישולבו בו מופע סקייטרים מקצועי וכן תחרות סקייט "תחנות" לגילי 18-13.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר