אם תתקלו בבעיה בריאותית ותחפשו אחר הרופא המתאים, כנראה שתבחרו באחד או באחת שיקבלו את מספר ההמלצות הגבוה ביותר מבין החברים שלכם או אתרי האינטרנט שבהם תגלשו. ואם כך אתם מתייחסים לגוף שלכם, אז למה לא להתייחס בצורה דומה גם לבעיות של המכונית שלכם?
הבחירה במוסך הנכון לא קלה. ישנם רבים שמציעים שירות דומה בצורה כזו או אחרת, כשהדבר שמפריד לרוב בין כל בית עסק הוא היחס שאתה מקבל כלקוח. ואצל א.א.א מוקד הרכב בע"מ בהנהלת אפרים אשכנזי הלקוח נמצא תמיד לפני הכל.
אפרים הוא הבעלים של רשת מכוניות אורדן שפועלת באופן שוטף מאז 1991. לפני כשנתיים, אחרי עשרות שנים בתחום הרכב, הפך אפרים לבעלים של המוסך שיושב ברחוב עמל 64 בפתח תקוה ומאז הכל השתנה שם לטובה.
הלקוח הפך להיות מה שעומד על סדר היום של הבעלים, הפקידים ועובדי האגפים השונים ונולד המוטו: "עושים מה שטוב למבוטח, כי מה שטוב למבוטח טוב לחברת הביטוח".
"החלטתי לקחת את המוסך הזה כדי לעשות טוב לאנשים", הסביר אפרים. "ראיתי את ההתנהלות בענף הרכב בכל הקשור לתאונות, ואמרתי לעצמי שאני אשנה אותו".
היום יש למוסך הסכמים עם כל חברות הביטוח, מה שמקל מאוד על הלקוחות שמגיעים למקום. לכן לא פלא שיש ל-א.א.א מוקד הרכב קהל נאמן שמגיע כבר עשרות שנים וביקורות שרק מהללות את השירות ואת הידע שהוא נותן.
אז אם אתם צריכים מוסך שיהפוך עבורכם גם למשפחה, בואו ל-א.א.א מוקד הרכב. שם יעשו הכל בשבילכם ובשביל המכונית שלכם.
מוסך א.א.א מוקד הרכב, עמל 64 פתח תקוה
טלפונים:
הטלפון של אפי (זמין לכל לקוח גם אחרי שעות העבודה):
כתבה שיווקית
תגובות