ניר חדד ז"ל, וביקור תלמידי אמית בר אילן אצל משפחתו, צילום רשת אמית, אתר דובר צה"ל
ניר חדד ז"ל, וביקור תלמידי אמית בר אילן אצל משפחתו, צילום רשת אמית, אתר דובר צה"ל

את מה ששמעו תלמידי אמית בר אילן מאחיו של רס"ל ניר חדד ז"ל הם לא ישכחו לעולם

רס"ל ניר חדד, גיבור ישראל, נפצע בלחימה במהלך חודש יוני, ונפטר מפצעיו בתחילת החודש. תלמידי אמית בר אילן ביקרו אצל המשפחה: "הסיפור הפרטי שלהם הפך להיות הסיפור שלנו"

פורסם בתאריך: 18.10.24 08:18

תלמידי שכבה י"א בבית החינוך אמית בר אילן פתח תקווה, הגיעו לנחם במהלך השבעה את משפחתו של ניר חדד הי"ד, בן העיר פתח תקווה, שנפל בעזה. אחרי המפגש הראשוני וההתרגשות של בני המשפחה, ישבו התלמידים כשעה באוהל, שמעו סיפורים על ניר, וקיבלו תובנות משמעותיות להמשך החיים שלהם.

רס"ל ניר חדד ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

רס"ל ניר חדד ז"ל, צילום מאתר דובר צה"ל

ביקור תלמידי אמית בר אילן אצל משפחתו של רס"ל ניר חדד ז"ל, צילום רשת אמית

ביקור תלמידי אמית בר אילן אצל משפחתו של רס"ל ניר חדד ז"ל, צילום רשת אמית

בני המשפחה דיברו על המשפט שניר הזכיר בכל ויכוח בבית וזוהי צוואתו: "אנשים אחים אנחנו". אחיו הגדול של ניר קרא להם בשמו של ניר: "אל תהיו אדישים! קחו אחריות, תהיו גיבורים, בכל תחום בחיים. תחיו חיים של גבורה".

ארבל לשם, תלמיד שכבה יא', שיתף: "המפגש עם משפחת חדד חידד בי את הצורך להסתכל על הכלל, ולא להתמקד רק בחיים שלי. המפגש גם חיזק את הזהות היהודית שלי, מה העיקר בחיים". חברו לשכבה, איתן וידר הוסיף: "זכות גדולה להגיע לניחום האבלים. הרגשתי שחיזקנו אותם, דווקא כי הגענו אליהם ללא הכרות מוקדמת. באנו אליהם כי הסיפור הפרטי שלהם הפך להיות הסיפור שלנו".

רפאל איש שלום, מנהל החטיבה העליונה באמית בר אילן פתח תקווה, אמר: "כשיצאנו, התיישבנו למעגל עיבוד שכבתי. היו שם שיתופים מרגשים ומכוננים על זהות, על החיים שלנו, על הסתכלות נכונה, אמונה ואחריות לכלל. בחרנו ביחד להמשיך את הקול המיוחד הזה שמתפתח בשכבה, קריאה של "הנני", לקיחת אחריות ומעורבות".

ניר חדד ז"ל, רס"ל במילואים גיבור ישראל, נפטר מפצעיו כארבעה חודשים לאחר שנפצע קשה ברצועת עזה. בן 28 היה במותו. הוא שירת כלוחם בגדוד חש"ן 129, חטיבה 8, הוא נפצע באורח קשה ב-15.6 בקרב בצפון רצועת עזהכאשר טנק בו לחם עלה על מטען.

חדד ז"ל הובא למנוחות ביום ראשון, ד' בתשרי התשפ"ה, 6 באוקטובר 2024, בבית העלמין הצבאי סגולה בפתח תקווה.

יהי זכרו ברוך.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר