ילדה נפלה מגובה רב ברחוב ברוריה, צילום מד"א
ילדה נפלה מגובה רב ברחוב ברוריה, צילום מד"א

טרגדיה גדולה בפתח תקווה: בת 11 נפלה מחלון ביתה בקומה התשיעית ומתה

לדברי בני משפחתה היא מעדה מחלון הבית בקומה התשיעית. היא פונתה במצב אנוש לבית החולים, אך למרבה הצער שם נקבע מותה

פורסם בתאריך: 8.10.24 08:38

טרגדיה גדולה בפתח תקווה: ילדה בת 11 נפלה מחלון ביתה בקומה התשיעית, היא פונתה במצב אנוש תוך פעולות החייאה ולמרבה הצער נקבע מותה בבית החולים בילינסון.

מאיחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילדה (כבת 11) שנפלה מגובה רב בפתח תקווה. אלחנן ויצטום ויוסי סוויד, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "לדברי בני משפחתה היא מעדה מחלון ביתה בקומה התשיעית ובעקבות כך היא סבלה מפגיעה רב מערכתית. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה בסיוע חובשים נוספים תוך ביצוע פעולות החייאה, היא פונתה לבית החולים במצב אנוש, שם למרבה הצער נקבע מותה".

 

ממד"א נמסר כי בשעה 20:38 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על ילדה שנפלה מגובה בסמוך לרחוב אבשלום גיסין בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול במקום ופינו לבית החולים בילינסון ילדה במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה. חובשי מד"א, רונלד קייקוב, עוזי פרלמוטר ורועי כלפון, סיפרו: "ראינו את הילדה שוכבת על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ועוברי אורח ביצעו בה פעולות החייאה מצילות חיים. העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך מתן הטיפול הרפואי ופינינו אותה לבית החולים בלינסון כשמצבה אנוש".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר