הכניסה להיכל התרבות בפתח תקווה, צילום דוברות העירייה
הכניסה להיכל התרבות בפתח תקווה, צילום דוברות העירייה

שדרת הכוכבים של פתח תקווה תיחנך בטקס מיוחד: זו הרשימה המלאה

34 אמניות ואמנים מקומיים ייכללו בשדרה המכובדת במבואה של היכל התרבות, בשנה הבאה יתווספו שמות נוספים. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 23.9.24 07:43

כמו באמריקה: שדרת הכוכבים של פתח תקווה. עיריית פתח תקווה מקימה שדרת אומנים בהצדעה לאמנים והאמניות ילידי העיר או תושביה. שמותיהם יוטבעו על רצפת המבואה להיכל התרבות, אשר תיחנך בטקס רשמי בהשתתפות האמנים ובני משפחותיהם. 34 אמנים יופיעו בשדרת הכוכבים של פתח תקווה. היוזמה תמשך גם בשנה הבאה עם שמות נוספים.

עיריית פתח תקווה prxnv את הרשימה הסופית של האמנים והאמניות שיופיעו בשדרת הכוכבים של פתח תקווה, זאת לאחר רשימה ראשונה שפורסמה בשבוע שעבר. בעירייה ציינו כי הוחלט להרחיב את היוזמה ולהוסיף בשנה הבאה שמות אמנים נוספים שיופיעו בשדרה.

ראש עיריית פתח תקווה, רמי גרינברג, אמר: "תרומתם של האמנים לתרבות הישראלית והקשר המיוחד שלהם לעיר פתח תקווה הם חלק בלתי נפרד מההיסטוריה התרבותית שלנו. השדרה מיועדת לציבור הרחב, שיוכל להגיע להצטלם ולהתגאות באומנים שצמחו בעירם. אנו נמשיך להעצים את עולם התרבות המקומי על סוגיו השונים ונוקיר את פעילותם החשובה של האמנים והאמניות".

האירוע הרשמי לחנוכת שדרת הכוכבים יתקיים ביום שני, 30 בספטמבר 2024, בשעה 18:30 בפתח היכל התרבות בעיר, רחוב המכבים 5. הציבור מוזמן לקחת חלק באירוע חגיגי זה ולהיות שותף לציון הדרך החשוב בתרבות העירונית.

שדרת הכוכבים של פתח תקווה תוקיר את תרומתם של האמנים המקומיים. זו הרשימה:

נחום (נחצ'ה) היימן, יואל שר (סוקר), גברי לוי, שלומי קוריאט, אהרון עמרם, אסנת שיר-וישינסקי, אלכסנדר דב, מאיר דסה, קובי מאור, ראובן סירוטקין, תמר בורנשטיין-לזר, מאירה ברנע-גולדברג, אסתר קסטרו, עמנואל זמיר, נועה קולר, טונה, ערן זרחוביץ', חנן בר סלע, אופירה גלוסקא, אסתר שטרייט- וורצל, עדי ארד, ישראל פרנס, קובי פרג', אסתר ראב, דודו פישר, אלי (קפה) לוי, מוטי בן ישי, חיים ישראל, יונה קפח, יניב פולישוק, אריה ג'ול מוסקונה, עדי חבשוש, אביהו מדינה לוי, רביד פלוטניק.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר