כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)
כיתה (צילום: קרדיט: maroke/depositphotos.com)

בגלל שיבוץ לבית ספר מעורב בניגוד לבקשה: ילד שסיים כיתה ו' נשאר בבית

אמו של הילד אומרת כי בנה, שסיים כיתה ו' במורשה בנים, שובץ לבית הספר אמית כפר הנוער שאינו מתאים לרקע שלו ולא היה בכלל ברשימת ההעדפות. העירייה: "הנושא נמצא בדיונים מקצועיים"

פורסם בתאריך: 20.9.24 08:57

הורים לילד בפתח תקווה, מתלוננים על כך שבגלל שיבוץ לא מתאים, בנם בבית ואינו הולך לבית הספר מתחילת שנת הלימודים. מדובר ב-א', ילד תושב העיר, שסיים כיתה ו' במורשה בנים, ולדברי אמו שובץ לבית ספר מעורב, שאינו מתאים לו, למרות שההורים ביקשו בתי ספר אחרים לפני השיבוץ.

האם אומרת: "הבן שלי למד במורשה בנים פתח תקווה, בית ספר נפרד. הוא סיים כיתה ו' וברישום לישיבות בחרנו שלושה מוסדות שמתאימים לנו מבחינה דתית וחברתית – ישיבת צביה, ישיבת אמית אלירז או בר אילן שהוא בית ספר צומח בהדר גנים. הבן שלי, על דעת המפקחת של העירייה, שובץ לאמית כפר הנוער ללא ידיעתנו. השיבוץ נישלח ב-26.8.הם החליטו לשבץ אותו לבית ספר מעורב של בנים ובנות, זה לא מתאים לרקע של הבן שלי".

עוד היא טוענת: "מאז המערכת זורקת אותו ולא נותנת לו שיבוץ מתאים, מה שגורם לכך שהוא בבית ללא חברים, ללא סדר יום לימודי. פגעו בו באופן חד משמעי בניתוק מוחלט, כל גורםן שולח אותנו לגורם אחר ולא מוצאים פתרון".

מדוברות העירייה נמסר: "המקרה המדובר מכיל מורכבות שלא ניתן לפרטה בשל צנעת הפרט. לצד זאת נציין כי במסגרת הליך השיבוץ, התלמיד התבקש להגיע לראיונות במספר מוסדות שבהם מתקיימים לימודים נפרדים לבנים בלבד. זאת כתנאי קבלה במוסדות. התלמיד סרב לשתף פעולה בנושא ולא הגיע לראיונות. כמו כן, בשום שלב לא הוגש ערעור רשמי בעניינו לעירייה, ורק בערב פתיחת שנת הלימודים התגלה לראשונה חוסר שביעות הרצון מהשיבוץ שקיבל. על כל פנים הנושא נמצא בימים אלו בדיונים מקצועיים במשרד החינוך וברשות".

בתגובה לדברים אלו טוענת האם כי הוגש ערעור וכי לא היו זימונים לראיונות אליהם הם לא התייצבו.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר