ילד במצוקה, צילום אילוסטרציה , לילד המצולם אין קשר לכתבה Wavebreakmedia depositphotos.com
ילד במצוקה, צילום אילוסטרציה , לילד המצולם אין קשר לכתבה Wavebreakmedia depositphotos.com

תלונות על ילד אלים בבית ספר בפתח תקווה: הלימודים הושבתו

הורים מתלוננים: מדובר על מקרה חמור ועל אוזלת יד של המערכת". העירייה: "מטופל במלא תשומת הלב". משרד החינוך: "כל אירוע מטופל לגופו של ענין בהתאם לחוזר מנכ"ל"

פורסם בתאריך: 19.9.24 08:00

הורים בבית ספר בפתח תקווה מתלוננים על ילד אלים שלא מטופל על ידי בית הספר והגורמים המתאימים. אחת האמהות, אומרת: "מדובר במקרה חמור מאין כמוהו, שמלמד על אוזלת היד של מערכת החינוך וחוסר רצונה או יכולתה להגן על ילדים שלומדים בבית הספר. מדובר במקרה של ילד בחטיבה, שמהלך אימים על הצוות והילדים, ונשקפת ממנו מסוכנות ממשית ומוחשית לסביבה".

היא מציינת שביום חמישי האחרון אירע מקרה חריג עם אותו ילד, בעקבות זאת ההורים השביתו את הלימודים והגישו תלונה חריפה להנהלת ביה"ס, לראש העירייה, לפיקוח ולכל הגורמים האחראים, עם דרישה להרחקתו המיידית של הילד. לדבריה בשבוע שעבר באחד הימים התפרע הילד במשך שעה ארוכה, סיכן תלמידים אחרים, ללא התערבות של אף גורם. עוד היא אומרת שבשיחה עם הנהלת בית הספר נאמר להם שידי בית הספר קשורות וחוץ מלהתריע למשפחת הילד ולהצמיד לו סייעת, אין להם אפשרויות נוספות.

 

ממשרד החינוך נמסר: "מדובר בתלמיד בעל צרכים מיוחדים שמטופל על ידי כל הגורמים המקצועיים במשרד החינוך וברשות המקומית. כל אירוע מטופל לגופו של ענין בהתאם לחוזר מנכ"ל. בשל צנעת הפרט, המשרד מנוע מלהרחיב בנושא. יצוין כי הנהלת בית הספר רואה חשיבות רבה לנושא מוגנות התלמידים, נמצאת בקשר שוטף עם ההורים ופועלת בתיאום עם מפקחת בית הספר".

מדוברות העירייה נמסר: "מדובר בתלמיד בעל צרכים מיוחדים שמטופל על ידי כל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים במשרד החינוך וברשות המקומית, ובשל צנעת הפרט לא נרחיב על הטיפול שניתן בנושא. חשוב להבין כי המקרה מטופל בהתאם לחוזר מנכ"ל, במלא תשומת הלב ובמקצועיות רבה – ובתיאום עם כלל הגורמים הרלוונטיים במשרד החינוך ובבית הספר".

אתמול ציינו ההורים כי בפגישה עם הנהלת בית הספר הושגו הסכמות, אך הם ימתינו לראות עם אכן הן יקוימו.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר