נועה וניר ברנס ז"ל, צילום מהרשת
נועה וניר ברנס ז"ל, צילום מהרשת

כאב גדול: נועה וניר נהרגו מפגיעת טיל, אמה של נועה היא יהלי שוהם גושן, תושבת פתח תקווה

נועה וניר ברנס ז"ל, תושבי אורטל ברמת הגולן, נרצחו בפגיעה ישירה ברכבם של טיל שנורה על ידי חיזבאללה. נועה ז"ל היא בתה של תושבת פתח תקווה, יהלי שוהם גושן

פורסם בתאריך: 10.7.24 14:54

אבל כבד וטרגדיה גדולה: נועה וניר ברנס ז"ל, תושבי אורטל ברמת הגולן, נרצחו מפגיעה ישירה ברכבם של טיל שנורה על ידי חיזבאללה. נועה ז"ל היא בתה של תושבת פתח תקווה, יהלי שוהם גושן.

ראש העירייה, רמי גרינברג, מסר: "בצער רב התבשרנו כי באירוע אמש בגולן, נרצחו מפגיעת רקטה ברכבם בני הזוג נועה וניר ברנס, בני 46 מאורטל. אנחנו משתתפים בצערה הכבד של תושבת העיר פתח תקווה – הגב' יהלי גושן, אמה של נועה ז"ל, וכל משפחת גושן וברנס על האובדן האכזרי, ונסייע בכל מה שידרש. בני הזוג הותירו אחריהם שלושה ילדים, בני 13, 16 ו-18. יהי זכרם ברוך".

"קהילת אורטל חזקה ומלוכדת, מחזקת את המשפחה", נמסר מהקיבוץ. בתוך כך עלו קולות מחאה נגד מה שהוגדר "אוזלת היד של הממשלה". ניר ז"ל עבד בעבר כמנכ"ל מתחם האירוח "תיירות קיבוץ אורטל" וניהל את ענף הלול של המשק. נועה ז"ל עבדה כשוקולטיירית, היא הייתה מזכירת ענף המטע בקיבוץ.

מהמועצה האזורית גולן נמסר אתמול: "בוקר קשה ועצוב בגולן. שני חברים, הורים לשלושה ילדים, נרצחו בדרכם הביתה. קהילת הגולן כולה המומה, כואבת ואבלה. אנו מחבקים את בני המשפחה ואת קהילת אורטל והחברים באבלם הכבד. נמשיך להיות קהילה מאוחדת ותומכת כפי שהיינו עד כה בתקווה לימים טובים יותר".

הפרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה, אביב עטרי וטארק הייב, סיפרו: "מיד לאחר האזעקות קיבלנו דיווח על שני נפגעים ויצאנו למקום. הגענו לשטח והמראה היה קשה. ראינו רכב שספג פגיעה ישירה, ובחלקו הקדמי גבר ואישה מחוסרי הכרה שנפגעו אנושות. תוך הטיפול הרפואי נשמעו אזעקות נוספות ורצנו להתמגן וטיפלנו באירוע תחת האזעקות. כוחות של הצבא סייעו לנו במקום. מדובר באירוע קשה מאוד".

יהי זכרם ברוך.

מערכת מלאבס משתתפת בצער המשפחה.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר