אכיפה נגד פיצול דירות בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה
אכיפה נגד פיצול דירות בפתח תקוה, צילום דוברות העירייה

לא הגזימו? שלוש דירות בפתח תקוה פוצלו ל-12 יחידות דיור

במבצע האכיפה מומשו צווי כניסה לנכסים החשודים ושם נחשף הפיצול. העירייה תמשיך בהליכים נגד בעלי הנכסים שעברו על החוק ואף תחייב אותם בתעריף ארנונה מוגדל, של מלונית

פורסם בתאריך: 9.1.23 14:40

העירייה ממשיכה באכיפה כנגד פיצולי דירות ומימשה צווי כניסה לנכסים החשודים בפיצול דירה ועבירות בנייה באזורים שונים בעיר. במסגרת המבצע, שנערך בהובלת האגף לפיקוח על הבניה ובשיתוף גורמי שיטור וגורמי מקצוע בתחום, נתפסו שלושה נכסים שפוצלו ל-12 יחידות דיור. המבצע נערך כאמור על פי צווי כניסה וחיפוש שיפוטיים, בעקבות חשד שעלה לשימוש אסור כפיצול דירה בנכסים הללו. בתוך כך, יימשכו הליכי האכיפה הנדרשים כנגד בעלי הנכסים המפוצלים בניגוד לחוק.

לצד האכיפה בנושא, העירייה מחייבת בתעריף מוגדל של מלונית, נכסים שבהם נמצא כי בעליהם פעלו בניגוד לחוק ואינם משמשים למגורים רגילים.

 

ראש העירייה, רמי גרינברג, אמר: "פיצולי הדירות והחיבורים המאולתרים שנעשים באופן פיראטי ובניגוד לחוק, מסכנים את הדיירים הגרים בדירות ואף את שאר דיירי הבניין. אנחנו לא מתפשרים על איכות חיי התושבים ופועלים באופן מוגבר כנגד התופעה המסוכנת. עיריית פתח תקוה תמשיך לאכוף נושאים חשובים אלו, בעיקר למען ביטחונם ורווחתם של תושבי העיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. ניר

    על מה אתם מדברים אני גר בדירה שהיו פה 2 דירות חילקו אותן ל16 דירות ואני באחת מהן חחח אתם מדברים על 3 שחילקו ל12

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר