הפצע הגדול בראשו של הנער שנפגע, צילום באדיבות המשפחה
הפצע הגדול בראשו של הנער שנפגע, צילום באדיבות המשפחה

פרשת התקיפה החמורה של הנער באלה: הוגשה הצהרת תובע נגד הקטין התוקף

כפי שפורסם במלאבס, האירוע המזעזע התרחש במוצאי שבת, שעה שהנער ליווה את חברתו לביתה. הנער המותקף פונה לבית החולים, החשוד בתקיפה נעצר לאחר זמן קצר

פורסם בתאריך: 15.12.22 08:17

בתום חקירת המשטרה הוגשה היום הצהרת תובע כנגד קטין תושב פתח תקוה בחשד שתקף באמצעות אלה קטין אחר בעיר. חוקרי מחלק הנוער בתחנת המשטרה בפתח תקוה פתחו בתחילת השבוע בחקירה עם קבלת דיווח בגין קטין שהותקף בראשו באמצעות אלה. כתוצאה מהתקיפה פונה הקטין לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי בילינסון בעיר.

על פי החשד החשד, בזמן שהקטין צעד במוצ"ש (10.12.22) עם חברתו בעיר החלו חילופי דברים בינו לבין מספר קטינים אחרים לאחר שהאחרונים חשבו כי הוא צוחק עליהם והחלו להשליך עליו ירקות. בהמשך הגיע אחד מהקטינים ששהו בחנות ותקף את הקורבן באמצעות אלה. כאמור, חקירה שנפתחה במחלק הנוער בתחנת המשטרה בעיר הביאה כעבור זמן קצר למעצרו של החשוד – קטין בן 16.5.

 

אירוע חמור בפתח תקוה: נער הוכה בראשו באלה על ידי נער אחר ואושפז בטיפול נמרץ

אביו של הנער המותקף סיפר בתחילת השבוע למלאבס כי ברחוב המכבים, עברו הנער וחברתו ליד שלושה נערים אחרים. הנערים האחרים חשבו שהקטין וחברתו מדברים בקול רם מדי, חשדו שהם מדברים עליהם והתחילו להתעמת עם הנער וחברתו. "הבן שלי ניסה לנתק מהם מגע ולהתרחק מהמקום", סיפר האב. "אבל הם לא ויתרו ורדפו אחריהם ואחד מהם חבט בראשו באמצעות אלה. הבן שלי הגיע מדמם ולא הצליח לנוח כי סבל מכאבי ראש והקאות. לקחנו אותו למיון בבילינסון, ערכו לו בדיקת סי.טי בה זיהו דימום ומאז הוא בהשגחה בטיפול נמרץ עד שיראו שהדימום לא מתפשט".

 

 

הנער המותקף אושפז בבית החולים, ובעקבות תלונה שהגישה המשפחה, הגיעו שוטרים לבית החולים וגבו מממנו עדות. עם מעצרו של הקטין החשוד, אביו של הנער הביע שביעות רצון מהתגובה המהירה של המשטרה. "אני חושב שהפעולה הזאת יכולה ליצור תחושה של ביטחון, גם ברמה של טיפול בעבריינים שהשיח שלהם הוא אלים", אמר האב. "זה יוצר איזושהי תחושה שאין כאן מערב פרוע, שזו שלא הפקרות. שאין מצב שמישהו יכול לעשות מעשים אלימים ולהמשיך בשגרת חייו. אנחנו מרוצים שהתייחסו לזה בצורה עניינית ומהירה. בהחלט מה שהיינו מצפים שיקרה. אני חייב להגיד שקודם לכן הייתה לנו תחושה מאוד לא נעימה. הבן שלנו היה ברחוב ראשי בפתח תקוה, בשעה נורמלית, וחוזר הביתה במצב כזה. הוא לא חיפש שום עימות ובכל זאת העימות הגיע אליו".

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת והיום הוגשה נגדו הצהרת תובע בגין המיוחס לו.


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר